Wrocław

05.04.2017 / 10:00 - 18:00

Hala Stulecia

Wydarzenie rozpoczyna się za
6dni
20godzin
54minut
32sekund

Wystawcy

Spotkaj się z czołowymi pracodawcami z Dolnego Śląska i przekonaj ich, aby zatrudnili właśnie Ciebie

Partnerzy


Branże: Badania i rozwój , IT - Rozwój oprogramowania , Obsługa klienta

Branże: Internet / e-Commerce / Nowe Media ,

Branże: FMCG ,

Pozostali Wystawcy

Jest w czym wybierać!
W sumie na naszych targach gościmy 52 firm(y).

Branże: Finanse / Ekonomia ,

Branże: IT , IT - Rozwój oprogramowania ,

Branże: Automotive ,

Branże: Bankowość ,

Branże: Bazy danych , IT - Administracja , IT - Rozwój oprogramowania

Branże: Bankowość , Finanse / Ekonomia ,

Branże: Badania i rozwój , Finanse / Ekonomia ,

Branże: IT , IT - Administracja , Obsługa klienta

Branże: Inżynieria , Produkcja , Automotive

Branże: Badania i rozwój , IT - Rozwój oprogramowania , Inżynieria

Branże: Finanse / Ekonomia ,

Branże: Human Resources / Zasoby ludzkie ,

Branże: Administracja biurowa , Obsługa klienta , Sprzedaż

Branże: Transport , Transport / Spedycja ,

Branże: Finanse / Ekonomia ,

Branże: Human Resources / Zasoby ludzkie , Internet / e-Commerce / Nowe Media ,

Branże: Human Resources / Zasoby ludzkie , Internet / e-Commerce / Nowe Media ,

Branże: Human Resources / Zasoby ludzkie ,

Branże: Bankowość , Finanse / Ekonomia ,

Program

Chcesz podnieść swoje kwalifikacje, a może dowiedzieć się, w czym tkwi tajemnica sukcesu liderów biznesu? Wybierz coś dla siebie z naszej listy darmowych szkoleń i prelekcji z ciekawymi gośćmi - zapisz się i chłoń wiedzę.

Szukaj według tagów

10:30 - 11:15

SCENA GŁÓWNA

Jeśli marzyć, to zgodnie z planem - success stories Prezesów firm.

Dziś są prezesami międzynarodowych spółek, ale każdy z nich zaczynał swoją drogę na szczyt na najniższym szczeblu kariery. To, że znajdują się właśnie w tym miejscu, nie jest dziełem przypadku, ale lat wyrzeczeń, poświęceń i konsekwentnego podejmowania decyzji. Posłuchaj historii o wzlotach i upadkach, spektakularnych kryzysach i wielkich sukcesach. Znajdź swoją inspirację, a może to Ty za kilka lat będziesz siedział na ich miejscu...

 

Małgorzata Bieniaszewska
Właściciel
MB Pneumatyka

Marek Jurkiewicz
Prezes
InfoPraca.pl

Artur Sawicki
Dyrektor Centrum
Infor

Katarzyna Turkiewicz
Managing Director
HP Global Business Center

Michał Łęgowski
Założyciel
Trainbrain Polska Sp. Z o.o.

12:00 - 12:45

SCENA GŁÓWNA

Czy warto być fioletową wiewiórką, czyli kogo szukają rekruterzy?

W środowisku HR to urocze zwierzątko o niecodziennym kolorze futra jest synonimem kandydata dokładnie spełniającego wymagania na konkretne stanowisko. Jak zbliżyć się do tego ideału, a tym samym skutecznie aplikować? I czy rzeczywiście rekruterzy szukają tylko fioletowych wiewiórek? Słuchając naszych gości dowiesz się m in., jakie umiejętności są szczególnie doceniane na rynku, dlaczego strategia działania jest tak ważna w procesie poszukiwania pracy, a także, jak spersonalizować swoje dokumenty aplikacyjne. Zastosuj się do ich rad, a propozycje pracy będą się sypać, jak orzechy z drzewa :)

Edyta Bujak
Campus Recruiter
BNY Mellon

Monika Frankiewicz
Account Manager
Ework Group

Olga Jaromi-Żmuda
HR Business Partner
Credit Agricole

Joanna Snopek
HR Manager
Hicron

Ewelina Zabielska
Kierownik Działu Rekrutacji i Rozwoju
Ultimo

13:30 - 13:55

SCENA GŁÓWNA

Stand-up Wojtka Fiedorczuka

Spora część z nas temat życia zawodowego i kariery traktuje śmierrrrrrtelnie poważnie. A gdyby tak spojrzeć na tą kwestię z trochę większym dystansem i zwyczajnie „wyluzować”? Bo tak się składa, że im bardziej staramy się dobrze wypaść przed potencjalnym pracodawcą, tym częściej kończymy jako inspiracja dla wesołych anegdot krążących podczas kuchennych spotkań pracowników HR… i dla stand-upowych występów Wojtek Fiedorczuk :) Chcecie się dowiedzieć, co na nas ma? Zapraszamy po bezpretensjonalny humor w najlepszym wydaniu na naszą scenę główną. Wojtek przygotowuje na tę okazję coś specjalnego… :)

Wojtek Fiodorczuk

14:30 - 15:15

SCENA GŁÓWNA

Career Error

Na sukces składają się doświadczenie i umiejętność podnoszenia się po porażce. Nikt nie wie tego lepiej niż nasi goście. Wiele razy chcieli rzucić wszystko i pojechać co najmniej w Bieszczady, a najlepiej na Marsa, bo nie ma tam wi-fi i księgowych (chyba). Przeżyli przynajmniej kilku trudnych szefów, ekstremalnych klientów, denerwujących współpracowników i choć raz byli na granicy załamania nerwowego, w którego przepaść mogło strącić ich pierwsze nieudane logowanie do poczty. W końcu znaleźli się jednak w miejscu, które sobie wymarzyli - są spełnionymi pracownikami albo swoimi własnymi szefami i robią to, co kochają. W ciągu kilku minut, podzielą się z Wami najtrudniejszymi (a może nawet najwstydliwszymi) momentami w swojej karierze zawodowej i zainspirują Was do podejmowania właściwych decyzji!

Paulina Pazdyka
Specjalista ds. HR
Hasco Lek

15:30 - 16:15

SCENA GŁÓWNA

Moderowanie kariery - kurs na sukces!

Choć życie czasem prowadzi nas dziwnymi ścieżkami, nie warto zostawiać wszystkiego własnemu biegowi. Tym bardziej czegoś tak ważnego, jak kariera zawodowa, która wywiera realny wpływ na inne płaszczyzny naszej egzystencji. Dlatego już na początku drogi zawodowej powinniśmy rozpocząć konsekwentne i świadome budowanie naszej kariery. Od czego zacząć, jak wytrwać w swoich postanowieniach i realizować je mimo przeciwności? Nie bój się zapytać o to naszych ekspertów.

 

Anna Dominiczak
Manager Działu Szkoleń i Planowania Rozwoju
Futuro Finance

Marzena Hetman
Kierownik Działu Serwisu i Ekspedycji
Qiagen

Maciej Sawicki
Dyrektor Marketu
Kaufland Polska

Agnieszka Skrzypczak
Director, Finance Shared Services EMEA and Finance Leader
HP Inc.

Anna Szmajda-Geck
Recruitment Manager
EY GDS

13:45 - 14:45

SALA 3

Jak polubić siebie?

Łatwo nam kochać i doceniać bliskie osoby, a trudniej samego siebie. Wiem to, ponieważ od blisko 5 lat pracuję jako coach, a temat wzmacniania własnej wartości, zaakceptowania i polubienia siebie to te, które najczęściej pojawiają się podczas sesji.

Kiedy nie do końca akceptujemy siebie, podcinamy swoje skrzydła, szukamy potwierdzenia, że jesteśmy niewystarczająco dobrzy i nie potrafimy w pełni wyrażać siebie, zgadzamy się na rzeczy, na które wcale nie mamy ochoty, milkniemy w towarzystwie, a życie ucieka nam między palcami.

Co zrobić, aby polubić siebie?

Aby codziennie rano patrząc w lustro pomyśleć „Fajnie, że jestem sobą” 

Co zrobić, by wewnętrznego krytyka zastąpić przyjacielem?

12:00 - 13:30

SALA 3

Co zrobić by wybrali właśnie mnie? Przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej.

Brakuje Ci pewności siebie podczas rozmów rekrutacyjnych? Masz kłopot z prezentowaniem swoich umiejętności i kwalifikacji? A może paraliżuje Cię stres? Zastanawiałeś się, co blokuje Cię przed znalezieniem pracy marzeń?

Podczas spotkania wzmocnisz mocne strony, które z łatwością zaprezentujesz na spotkaniu z przyszłym pracodawcą. Otrzymasz praktyczne wskazówki, jak radzić sobie ze stresem. Określisz swoją pracę marzeń i ścieżkę kariery zawodowej.

 

10:15 - 11:00

SALA 4

Jak się ma idealna sprzedaż do rozmowy kwalifikacyjnej?

Jak zdobyć pracę marzeń? Wykorzystanie dobrych praktyk stosowanych przez najlepszych handlowców do zdobycia pracy dającej satysfakcję.

Struktura warsztatu:

1. Kim jestem?

2. Kim jest mój potencjalny pracodawca?

3. Co mam robić?

4. Zdobyłem pracę i co dalej?

 

13:00 - 14:00

SALA 7

Praca 2.0

Nowoczesne technologie przynoszą rewolucyjne zmiany o niespotykanej dotąd skali. Postęp wkracza do każdej dziedziny życia i modyfikuje ją bezpowrotnie. Zmienia się wszystko: sieć relacji społecznych, sposób spędzania wolnego czasu.  Stary model zatrudnienia, w którym najwyższą wartością była stała i pewna praca na etacie, zanika powoli, lecz nieubłaganie. Zastępuje go płynny, nowoczesny rynek kontraktów, zleceń i chwilowej współpracy, podejmowanej na czas realizacji konkretnych projektów. Produkcja jest przenoszona do krajów oferujących niższe koszty wytwarzania, a tam, gdzie to możliwe, role ludzi przejmują maszyny i oprogramowanie. Seminarium „Praca 2.0.” z jednej strony porusza kwestię przemian które dotykają rynek pracy, a z drugiej strony zachęca do poszukiwania odpowiedzi na pytanie „Co to znaczy być pracownikiem w XXI wieku?”.

10:15 - 11:15

SALA 7

Bezpieczne wyjazdy do pracy za granicę – jak nie dać się oszukać.

Jak szukać bezpiecznej pracy za granicą?

Przedstawienie źródeł poszukiwania bezpiecznych ofert pracy - na stronach EURES (www.eures.dwup.pl, www.eures.praca.gov.pl, www.eures.europa.eu), Facebook, podczas wydarzeń w regionie: targi, rekrutacje.

Przygotowanie do wyjazdu, korzystanie z usług prywatnych agencji pracy, jak nie dać się oszukać (umowa kierująca do pracy, opłaty), dokąd udać się po poradę dot. pierwszych dni zatrudnienia, prawa pracy, opieki zdrowotnej itp.

 

11:30 - 12:00

SALA 7

Daj się poznać pracodawcy – profesjonalne dokumenty aplikacyjne.

Sporządzanie CV w formacie Europass/paszport językowy – jak określić poziom znajomości języka obcego + uznawalność wykształcenia, potwierdzanie kwalifikacji.

12:15 - 12:45

SALA 7

Praca w Europie czeka na Ciebie – tu mieszkaj, tam pracuj.

Zawody deficytowe w Europie, oferty pracy, poszukiwani specjaliści, przedstawienie sytuacji na europejskim i transgranicznym rynku pracy pod kątem ofert pracy jakie posiadamy i poszukiwanych zawodów.

17:00 - 18:30

SALA 4

Wytrwałość i samodyscyplina - trening mentalny.

Sukces oraz siła psychiczna idą ze sobą w parze. Siła psychiczna to zdolność rozwoju odporności, wytrwałości oraz pewności siebie. Jest głównym czynnikiem umożliwiającym osiągnięcie szczytowej formy i najlepszych wyników. Najważniejsze przeszkody w osiąganiu celów to właśnie brak samodyscypliny, wytrwałości i konsekwencji. Siła psychiczna zapewnia energię i determinację do przezwyciężania trudności, jakie pojawiają się na drodze do celu, a te pojawiają się zawsze. Umiejętność pokonywania stresu, trudnych emocji czy wątpliwości i koncentracja na priorytetach znacząco podwyższa efektywność. Menedżerowie, przedsiębiorcy, pracownicy, którzy budują nawyk odporności i konsekwentnego działania, zyskują istotną przewagę w biznesie. Szybciej i z lepszymi rezultatami osiągają zamierzone cele, działają skuteczniej, łatwiej radzą sobie z niepowodzeniami, szybciej odzyskują równowagę emocjonalną i nie poddają się przy pierwszej przeszkodzie. Często nie mamy świadomości, że siła psychiczna jest umiejętnością, którą można wytrenować, aby działać skuteczniej.

Siłę psychiczną możemy rozwijać poprzez treningi mentalne. Trening mentalny ma na celu zwiększyć skuteczność i zaangażowanie ludzi poprzez zminimalizowanie zakłóceń na drodze do celu, tak by wykorzystać w pełni potencjał ludzki. Podobnie jak ćwiczenia fizyczne zmieniają nasze ciało, tak samo możemy zmienić nasz mózg: wytrenować go.

14:00 - 15:30

SALA 6

Każdy jest utalentowany, tylko nie każdy wie jak – uzdolnienia wg Teorii Instytutu Gallupa.

Nie wiesz jak wykorzystać swoje umiejętności? Określenie tego w czym jesteś dobry/a sprawia Ci trudność? Myślisz, że interesuje Cię zbyt wiele dróg? Badacze Instytutu Gallupa, poświęcili 30 lat na dopracowanie teorii i narzędzi pozwalających odkryć naturalne wrodzone zdolności każdej osoby. Udowodnili, że praca w obszarze talentu podnosi naszą efektywność aż o 40%. Podczas spotkania skupimy się na tym jak tę wiedzę wykorzystać. Opracujemy mapę talentów, która będzie drogowskazem do budowania przyszłości zawodowej.

 

10:30 - 12:00

SALA 6

Jak sprytnie mówić o swoich sukcesach i kryzysach podczas rozmowy o pracę?

Siadając przed rekruterem, często spodziewamy się tego pytania: Jakie są Twoje mocne, a jakie słabe strony? Pytanie może pojawiać się w różnej formie, m.in prośby o opowiedzenie o sukcesie, wynikach pracy, przezwyciężonych kryzysach. To co się nie zmienia, to wystawienie na próbę naszej umiejętności określenie tego w czym jesteśmy najlepsi i opowiedzenia o tym w szczery i interesujący sposób. Podczas warsztatu rozwiniemy umiejętność opowiadania o sobie bez stresu. Nauczymy się tak dobierać informacje, aby osiągnąć cele. Będziemy czarować rozmówców, budować historie, odkrywać nowe znaczenie przeszłych wydarzeń.

 

10:30 - 11:45

SALA 2

Znaczenie kompetencji sprzedażowych dla Twojego sukcesu na rynku pracy.

Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się, jaka wiedza, umiejętności oraz postawa mają wpływ na Twój sukces na rynku pracy. Są pewne kompetencje, które stanowią o sukcesie w sprzedaży oraz o skuteczności handlowca. Te umiejętności przydają się również w rozmowach z pracodawcą, kontrahentem, współpracownikami, szefem, itp.,  jak np. umiejętność słuchania, prezentowania, radzenia sobie z obiekcjami, budowania relacji i wiele innych. Dowiedz się, które umiejętności są kluczowe dla Ciebie i co zrobić, aby pracowały na Twój sukces w kontaktach biznesowych i na rynku pracy.

 

10:30 - 11:30

SALA 8

Jak zostać coachem? Czyli wszystko o coachingu.

Dowiecie się czym jest coaching i jakie są jego rodzaje :

  • life coaching,

  • biznes coaching,

  • executive coaching,

  • diet coaching,

  • sales coaching,

  • team coaching.

Do kogo jest skierowany czyli kto może zostać klientem tzw. Coachee.

Kto może zostać coachem i co musi zrobić.

Główne narzędzia w pracy coachingowej.

Czym różni się pojedyncza sesja od procesu coachingowego.

Czy Coach to zawód?

Korzyści ze znajomości narzędzi coachingowych.

Jak coaching wpływa na coacha i co mu daje.

Ścieżki rozwoju w zawodzie Coacha.

12:15 - 13:45

SALA 6

Zarządzanie sobą w czasie, czyli efektywność osobista.

„Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób.Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy”. - Peter Drucker

Zarządzanie czasem to zarządzanie sobą. Masz wrażenie, że Twoje obowiązki mnożą się i mnożą, nie wiesz za co się zabrać, wszystko wykonujesz w pośpiechu? Nie zawsze oznacza to, że masz za dużo zadań. Często jest to kwestia zarządzania sobą w czasie, umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów. Nie mamy wpływu na czas, mamy natomiast wpływ i możemy wybierać to, co i jak będziemy robić w danym czasie.

15:00 - 16:30

SALA 3

Motywatory życiowe, a motywacja zawodowa.

Jak poznać co motywuje mnie samego? Jak poznać co motywuje innych? Czym są motywatory życiowe? Jeśli czasem zadajesz sobie takie pytania poznaj nowe podejście do motywacji w oparciu o Reiss Motivation Profile.

Moje życiowe motywatory - mocne strony, cele i wartości.

Trzy stopnie postrzegania: Jak widzimy siebie samych? Jak widzimy innych? Jak widzą nas inni?

 

16:45 - 18:15

SALA 3

Rozwój lidera - Leadership.

"Lider prowadzi ludzi tam, gdzie chcą iść. Wybitny lider prowadzi ludzi tam, gdzie niekoniecznie chcą iść, ale powinni tam być."- Rosalynn Carter

Lider XXI wieku- to co najwięksi liderzy robią inaczej.

Autorytet Zwierzchnika.

Czynniki budujące autorytet lidera.

Co decyduje o tym, że ludzie oceniają mnie jako  dobrego lub złego szefa?

Trudności w kierowaniu zespołem wcześniejszych kolegów.

Umiejętności kierowania zespołem.

Style kierowania zespołem

Jaki styl kierowania przyjąć w konkretnych sytuacjach?

 

15:15 - 16:45

SALA 4

Tricks & Tips for Learning English

Na naszym warsztacie pokażemy Ci kilka sposobów na to, jak odnajdywać przyjemność w uczeniu się angielskiego.

To do nas należy wybór, czy język obcy będzie naszym kompleksem, czy wyzwaniem; przykrym obowiązkiem czy przyjemnym zdobywaniem kolejnej umiejętności. Nie chowaj się za kolejnymi wymówkami, pokaż, że jesteś profesjonalistą!

Nauka języka angielskiego to nie jednorazowy zryw. Jest jak przyjaźń – jeśli Ci zależy, dbaj o tę relację z językiem obcym i rozwijaj ją stale. Uwierz, że odwzajemni się szybko, otwierając przed Tobą codzienne nowe możliwości.

Angielski to cudowna umiejętność.  Pozwala komunikować się globalnie. Znajdź cel.  Angażuj się.  Skończ z mentalnym lenistwem. Bądź kreatywny. Żartuj po angielsku i z angielskiego. Mów po angielsku do siebie i do innych.  Ćwicz i bądź coraz lepszy!  Stale myśl pozytywnie i stosuj nasze triki i wskazówki, jak uczyć się z przyjemnością.  Po jakimś czasie będziesz mówić, pisać i czytać częściej i z większą płynnością i nawet nie zauważysz kiedy.

 

14:30 - 15:30

SALA 2

Wystąpienia i prezentacje - wzmocnij pewność siebie.

Wystąpienia publiczne, prezentacje czy wywiady medialne to nieodłączne aspekty pracy w wielu branżach. Podczas warsztatu poznasz podstawowe techniki pomagające opanować stres podczas wystąpień. Dowiesz się: - jak ustawiać się przed kamerą – jak budować spójny i klarowny przekaz. Poćwiczysz sposoby jak zamienić wpadkę w humorystyczną sytuację i zjednać swoją publiczność. Ponadto uzyskasz wskazówki dotyczące budowania swojego wizerunku. Świadomość posiadania dobrej marki osobistej doskonale wpływa na wzmocnienie pewności siebie.

15:45 - 17:15

SALA 2

Pierwsze dni bez Malucha - warsztat emocji dla mam powracających do pracy.

Pierwsze dni w przedszkolu czy żłobku to wielkie przeżycie zarówno dla rodziców, jaki i dziecka, dlatego zachęcam Cię do warsztatu, podczas którego przekonasz się: - jak walczyć ze stresem adaptacyjnym – jaką formę opieki wybrać dla dziecka - jak zacząć żłobkową czy przedszkolną przygodę bez płaczu - czy warto usamodzielniać dziecko w pierwszych latach jego życia. Ponadto dowiesz się czy: - podjęłaś słuszną decyzję o powrocie do pracy - jakie towarzyszą Ci emocje i jak sobie z nimi radzić - jak godzić rolę matki z rolą bizneswomen.

13:15 - 14:45

SALA 2

Efektywność osobista - jak zarządzać swoim czasem i zasobami.

Jeśli przeczytałeś już dziesiątki książek i artykułów dotyczących zarządzania czasem, a wciąż masz poczucie, że giniesz w nadmiarze zadań i obowiązków, to ten warsztat jest dla Ciebie. Pomożemy Ci uświadomić sobie Twoje położenie w czasie i zdiagnozować w jakich okresach pracujesz najefektywniej. Przede wszystkim zmienisz swoje podejście do planowania i wytyczania celów osadzonych w czasie. Dowiesz się jak efektywnie funkcjonować w narzuconych zewnątrz ramach czasowych, niekoniecznie zgodnych z Twoim własnym zegarem.

16:45 - 18:15

SALA 6

Tworzenie mapy naturalnych talentów wg Teorii Instytutu Gallupa.

Myślisz, że interesuje Cię zbyt wiele dróg? NIe wiesz w którą stronę pokierować swoim rozwojem zawodowym? Badacze Instytutu Gallupa, poświęcili 30 lat na dopracowanie teorii i narzędzi pozwalających odkryć naturalne wrodzone zdolności każdej osoby. Udowodnili, że praca w obszarze talentu podnosi naszą efektywność aż o 40%. W trakcie warsztatu opracujemy mapę talentów, która będzie drogowskazem do budowania przyszłości zawodowej. Wykorzystamy dotychczasowe doświadczenia zawodowe uczestników, do stworzenia nowych rozwiązań.

12:00 - 13:00

SALA 2

Wyprawa po moc!

Skąd brać siłę i odwagę do znalezienia pracy Twoich marzeń, zmiany stanowiska i odważnego kreowania Swojej ścieżki kariery. Jak nie utknąć po drodze? Jak robić kolejne kroki mimo lęku i niepewności? Jak odważyć się sięgać po swój potencjał i być bardziej autentycznym?

Będzie to spotkanie wokół tematu mocy, potencjału i możliwości. Będziesz pracować z tematem, który jest teraz żywy w twoim życiu. Zyskasz szerszą perspektywę swojej sytuacji. Zastanowisz się nad schematami, które Ci już nie służą.

10:30 - 11:30

SALA 3

Ranga w życiu zawodowym - jak się poczuć pewnie na swoim stanowisku pracy?

Być może boisz się sięgnąć po stanowisko, które Cię interesuje. A może podczas obejmowania kierowniczego stanowiska czujesz, że nie jesteś dość dobra/-y, że na nie nie zasługujesz i musisz się jeszcze bardzo dużo uczyć?

Będziemy rozmawiać o tym czym jest ranga w życiu zawodowym. Rozumienie swojej rangi daje pewność siebie, swobodę i wykorzystywanie pełni możliwości na swoim stanowisku pracy. Pomaga to w klarownym budowaniu relacji z szefami, podwładnymi i członkami zespołów, oraz odnalezieniu swojego miejsca strukturze organizacji.

 

11:15 - 12:45

SALA 4

Dobre nawyki na rynku pracy.

Zapraszamy na warsztat, dzięki któremu dowiesz się, jak działają nawyki zgodnie z odkryciami współczesnej nauki. Poznasz też zachowania, które pomogą Ci znaleźć dobrą pracę i będą zwiększać Twoją wartość na rynku pracy.

13:00 - 14:00

SALA 4

Droga do bogactwa.

Warsztat rozwojowy dla tych, którzy pragną prosperować i generować większe dochody.

Zastanawiałeś się jak przekonania wpływają na przepływ pieniędzy w Twoim życiu? Jakie masz nawyki dotyczące zarabiania i prosperowania? Nie potrafisz utrzymać przy sobie pieniędzy? Masz poczucie niedostatku i ograniczenia? Masz problem z wycenianiem własnej pracy?

Tkwienie w mentalności niedostatku wynika z przekonań, schematów, oraz stereotypów, które przejęliśmy żyjąc w naszej kulturze, rodzinach i środowisku.

Podczas warsztatu uświadomisz sobie powody swoich trudności i lęków. Dowiesz się jak z tym tematem pracować dalej.

14:15 - 15:00

SALA 4

Mity i fakty na temat własnej firmy. Z czym wiąże się bycie przedsiębiorcą?

Każdy kiedyś myślał o założeniu własnego biznesu, więc teoretycznie byłoby to szkolenie dla każdego. W praktyce jest to spotkanie dla ludzi, którzy podchodzą do tego poważnie. Wbrew pozorom nie będziemy mówić o bajkach w postaci wolności, niezależności i byciu własnym szefem, a o kłującej prawdzie w oczy z jaką spotykają się przedsiębiorcy w pierwszych latach prowadzenia firmy. Będzie trochę pesymistycznie... ale jeśli to przetrwasz to znaczy, że jesteś gotowy.

 

15:45 - 16:30

SALA 6

Zarządzanie i planowanie kariery zawodowej. Jak osiągnąć sukces na rynku pracy?

Każdy z nas potrzebuje źródła utrzymania i spełnienia. Może mamy w głowie wizję wymarzonej pracy, ale jakie kroki podjąć, aby zacząć się do niej zbliżać? Trudno liczyć na to, że stanowisko, którego pragniemy, spadnie nam z nieba. Lepiej wyposażyć się w zestaw użytecznej wiedzy, narzędzi i umiejętności, które rozwieją tajemnice działania rynku pracy i pomogą nam znaleźć na nim swoje miejsce. Ponadto, istnieją pewne metody, które długoterminowo zapewnią nam prawie każdą pracę. Czy to możliwe? Sprawdź sam na tym szkoleniu.

 

15:30 - 16:30

SALA 6

Etat czy własna firma - różnice, wady i zalety.

Jeszcze parę lat temu, większość z nas pracowała na tzw. „etacie” , mając podpisaną umowę o pracę. Niewiele osób decydowało się na prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Własna firma była nie lada wyzwaniem. Obecnie wiele się w tych kwestiach zmieniło. Coraz więcej osób decyduje się pracować na własny rachunek. Obie formy, zarówno etat jaki i samozatrudnienie  mają swoje wady i zalety. Ptasia Centrum Kreatywne zaprasza na warsztaty, na których specjalista ds. przedsiębiorczości opowie o tym co  różni obie formy oraz  jakie są ich plusy i minusy.

Poznasz różnice dla obu form. Zrozumiesz swoje obowiązki wynikające z pracy na etacie ale również w sytuacji prowadzenia własnej firmy.  Zobaczysz jakie są korzyści kiedy masz umowę o pracę lub kiedy prowadzisz działalność gospodarczą.  Znaleźć dobrą pracę jest obecnie trudno. Z założeniem firmy nie ma w tej chwili żadnych problemów,  jednak  jej prowadzenie może okazać się już bardziej ryzykowne. Tylko te dwa kryteria zdecydowanie nie pomaga w wyborze. Jakie zatem „za i przeciw”  mogą pomóc znaleźć optymalne rozwiązanie? Co wybrać? Etat czy własną działalność?  Poznasz zasady i sam zdecydujesz w czym się lepiej odnajdziesz. Uzyskasz informację czy dla Ciebie jest praca na „etacie” czy może własna firma.

16:45 - 17:45

SALA 7

Ile zarobię ? Czyli jak wyliczyć wynagrodzenie na różnych umowach?

Często spotykamy się z wątpliwościami osób zatrudnianych u różnych pracodawców, dotyczącymi różnicy pomiędzy wynagrodzeniem brutto a netto. Jak wszyscy wiemy kwota, którą otrzymujemy za naszą pracę jest niższa, od tej zapisanej w umowie.  Z czego wynikają owe różnice? Jak obliczyć wynagrodzenie netto?  Ile kosztuję pracodawcę?

Ptasia Centrum Kreatywne zaprasza na warsztaty, podczas których poznamy zasady obliczania kwotę wynagrodzenia netto dla pracownika zatrudnionego na podstawie umowy o pracę oraz osób zatrudnianych na umowy zlecenia czy umowy o dzieło. Omówimy zasady potrącania poszczególnych składek oraz podatków „Krok po kroku” obliczymy wynagrodzenie „na rękę”.  Powiemy również parę słów na temat kosztów ponoszonych przez pracodawcę. Podejmujesz pracę? Otrzymasz wynagrodzenie? Chcesz być świadomy tego ile tak naprawdę zarobisz? Jeżeli tak, to zarezerwuj miejsce na warsztacie „Ile zarobię ? … czyli jak wyliczyć wynagrodzenie na umowie o pracę, umowie zleceniu lub umowie o dzieło.”

 

11:45 - 12:45

SALA 8

Myślenie wizualne w pracy - czyli jak wizualnie przedstawiać dowolne treści?

Pracujesz lub zamierzasz pracować z flipchartem, pisząc na tablicy, tworząc prezentacje, występując publicznie czy tłumacząc jakiekolwiek informacje? Chcesz być lepiej zrozumiany, łatwiej wytłumaczyć to, co przekazujesz, być oryginalny i kreatywny? Do tej pory pracowałeś tylko za pomocą własnego głosu albo dodatkowo przygotowanej prezentacji a teraz chcesz wprowadzić nowy sposób wyrażania swoich myśli? Jeżeli chociaż na jedno z tych pytań, Twoja odpowiedź brzmi Tak – to te warsztaty są dla Ciebie!

Myślenie wizualne to wykorzystywanie prostych rysunków, które w doskonały sposób wspomagają przekaz, koncentrację i ułatwiają zapamiętywanie. Nie musisz mieć zdolności rysunkowych, wystarczy, że poznasz kilka prostych zasad, które możesz udoskonalać według własnego pomysłu.  

Ptasia Centrum Kreatywne zaprasza na warsztaty, na których nauczysz się jak uchwycić swoje myślenie wizualnie i jaśniej przedstawiać najważniejsze przekazywane informacje. Dowiesz się jak, jak włączyć techniki wizualizacji rysunkowej w proces przekazywania wiedzy – niezależnie od twoich umiejętności artystycznych. Przestaniesz się obawiać przedstawiania na rysunku ludzi czy prostych obiektów. Odkryjesz czym jest i jak bardzo przydatne jest w różnych dziedzinach myślenie wizualne.

Nauczysz się rysować ładne strzałki, chmurki, proste ikonki, emocje, stylowe literki, ramki. Poznasz kilka sposobów na rysowanie prostych ludzików. Nauczysz się wykorzystywać kolory i cienie aby wspomagały przekaz a przy okazji będziesz się dobrze bawił, ucząc się i doskonaląc swoje umiejętności!

 

14:45 - 16:15

SALA x

Mapa poziomów świadomości - nowe okulary w Twoim życiu.

Czy zadajesz sobie pytanie dlaczego nie możesz określić swojego kierunku w życiu?

Czy doświadczyłeś rozdźwięku między okolicznościami zewnętrznymi a Twoimi potrzebami?

Czy znasz uczucie bycia niezrozumianym?

Czy wiesz dlaczego z niektórymi ludźmi trudno się komunikować?

Czy zastanawiałeś się dlaczego rozwiązanie konfliktu bywa czasem niemożliwe?

Mapa poziomów świadomości to autorskie, oparte na wieloletniej praktyce psychoterapeutycznej, narzędzie pomocne w pełniejszym widzeniu rzeczywistości. Pozwala

ono dostrzec i zrozumieć różnice między ludźmi w zależności od sposobu postrzegania przez nich świata, samego siebie oraz innych ludzi.

 

16:30 - 17:15

SALA 8

Jak skutecznie korzystać z internetowej giełdy pracy na przykładzie InfoPraca.pl.

Jak skutecznie korzystać z internetowej giełdy pracy na przykładzie InfoPraca.pl:

- jak założyć i prowadzić profil;

- jak wykorzystać wszystkie funkcjonalności;

- jak otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach pracy, dopasowanych do oczekiwań;

- jak szukać ogłoszeń.

 

17:30 - 18:15

SALA 1

Jak się sprzedać na rozmowie kwalifikacyjnej?

Jak:

- zostać zauważonym przez rekrutera,

- dostać się na rozmowę kwalifikacyjną,

- zrobić dobre wrażenie,

- skutecznie zaprezentować swoją wartość,

- nie palić mostów,

+ jak nie myśleć stereotypowo.

 

13:00 - 14:30

SALA 8

Jak decydować żeby nie zwariować?

Czy wiesz według jakiego klucza dokonujesz w życiu wyborów?

Co jest istotniejsze w życiu - kierunek czy cel?

Jak wybrać kierunek spójny z naszymi potrzebami i przekonaniami?

Gdzie się znajduje nasz wewnętrzny azymut i jak go szukać?

Po czym poznać, że dana droga jest odpowiednia właśnie dla nas?

Wyobraźmy sobie, że rozpoczynając dorosłe życie mamy dostęp do wewnętrznego kompasu, który pokazuje nasz własny kierunek, a do nas należy tylko: zaufać mu, podjąć wysiłek, ruszyć w drogę i nie zgubić do niego dostępu…

- określenie na jakich zasadach wchodzimy w dorosłe życie (czy na „autopilocie” przekonań zaprogramowanych przez rodziców, system edukacji czy media; czy szukając własnej drogi),

- uświadomienie sobie według jakiego klucza dokonujemy wyborów (czy działamy z pozycji „co wybrać” czy raczej „jak wybierać”),

- zastanowienie się co stoi za naszymi decyzjami wyboru zawodu, konkretnego miejsca pracy,

- określenie sposobu szukania własnej drogi.

 

14:45 - 16:15

SALA 8

Mapa poziomów świadomości - nowe okulary w Twoim życiu.

Czy zadajesz sobie pytanie dlaczego nie możesz określić swojego kierunku w życiu?

Czy doświadczyłeś rozdźwięku między okolicznościami zewnętrznymi a Twoimi potrzebami?

Czy znasz uczucie bycia niezrozumianym?

Czy wiesz dlaczego z niektórymi ludźmi trudno się komunikować?

Czy zastanawiałeś się dlaczego rozwiązanie konfliktu bywa czasem niemożliwe?

Mapa poziomów świadomości to autorskie, oparte na wieloletniej praktyce psychoterapeutycznej, narzędzie pomocne w pełniejszym widzeniu rzeczywistości. Pozwala ono dostrzec i zrozumieć różnice między ludźmi w zależności od sposobu postrzegania przez nich świata, samego siebie oraz innych ludzi.

 

10:15 - 11:35

SALA 1

Jak biologia molekularna zmienia świat i jak Ty możesz zmieniać go z nami?

Myślisz, że biologia molekularna i genetyka to czarna magia rodem z seriali telewizyjnych takich jak CSI? Przyjdź na nasze seminarium i zobacz jak biologia molekularna obecna jest właściwie w każdym aspekcie naszego życia. Opowiemy między innymi o metodach wykorzystywanych w takich dziedzinach jak kryminalistyka, badanie jakości żywności, diagnostyka chorób wirusowych i bakteryjnych, walka z rakiem, badania prenatalne czy odkrycia naukowe na miarę nagrody Nobla.  Pokażemy również na prostych przykładach zasady działania tychże metod i możliwości ich wykorzystania w przyszłości.  Ostatnia część seminarium poświęcona będzie ścieżkom kariery i rozwoju zawodowego w branży w Polsce i za granicą i to nie tylko dla biologów ale również dla absolwentów kierunków takich jak ekonomia, nauki humanistyczne, inżynieria i wiele innych. Serdecznie zapraszamy wszystkich gotowych na nowe wyzwania i którzy swoją pracą chcą zmieniać świat na lepsze.

13:00 - 14:30

SALA 1

Akcja Rekrutacja - przygotuj się z nami do rozmowy o pracę.

Odkryj kulisy pracy rekrutera i dowiedz się co nam siedzi w głowach ;) Poznaj elementy rozmowy rekrutacyjnej i przygotuj się do niej razem z nami.

Zostań CVninja, a następnie znajdź pracę, w której się zakochasz. Jak to zrobić? Spotkaj się z nami na warsztatach i dowiedz się więcej! :)

 

14:15 - 15:15

SALA 7

Wyzwól swoją charyzmę.

Każdy posiada charyzmę, jednak nie każdy znalazł sposób by ją wyzwolić. Relacje z innymi ludźmi, własny rozwój, biznes i kariera zawodowa to obszary, w których możesz odnieść korzyści stając się osobą charyzmatyczną. Pokażę Ci w jaki sposób wykorzystać do tego właściwe nastawienie, skuteczną komunikację i Twój wizerunek.

 

14:45 - 16:15

SALA 1

Mindfullness w pracy. Trening uważności w trzech prostych krokach.

Jesteśmy nieustannie zabiegani, zajęci tysiącem spraw, zagubieni w dziesiątkach priorytetów. W tym niekończącym się pędzie czasem nawet nie zauważamy, że życie przepływa nam między palcami. Jednocześnie stale towarzyszy nam poczucie, że czegoś w tym życiu brakuje, że nie poświęcamy wystarczająco dużo czasu sprawom naprawdę istotnym i ludziom, którzy są dla nas najważniejsi.

 

Jeśli szukacie remedium na zagonienie, zagubienie, ciągły stres i brak równowagi między życiem zawodowym i osobistym – włączcie do swojego życia koncepcję Mindfulness i drobnymi działaniami zmieńcie swoje życie… od środka. Na tym szkoleniu opowiemy jak zacząć przygodę z treningiem uważności i pokażemy kilka prostych ćwiczeń… reszta zależy od Was!

 

10:30 - 11:30

SALA 5

Design thinking method – from observations to prototyping.

Ever wondering how to become more innovative and be able to propose prototypes and values? Design thinking is a method, a process of creation solutions that have actual value to the business / customers. It’s been long used in Silicon Valley and works every time it’s been used properly either by high end engineer, finance person or anyone for that matter.

Should design thinking be used more often most start-ups would not fail within the first year of their operations. Learn how to take any subject, even if you are not a matter expert in the area, apply the method and design and prototype a new-value solution.

 

11:45 - 13:15

SALA 5

Jak określać cele zawodowe i konsekwentnie je realizować.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają zasady konstruowania celów związanych z karierą zawodową, dowiedzą się co może im pomóc w przyszłej karierze zawodowej oraz nauczą się jak pozyskiwać przydatne informacje na drodze rozwoju.

Wykład + ćwiczenia dla uczestników

 

13:30 - 14:30

SALA 5

RF performance testing – podstawowe pomiary interfejsu radiowego.

Wykład dotyczy pomiarów podstawowych parametrów sygnału radiowego na przykładzie sieci 3G i 4G. Prezentuje metodologię oraz środowiska pomiarowe wykorzystywane przez Wrocławskie Centrum Technologiczne firmy Nokia

15:00 - 15:45

SALA 5

Kaufland dla przedsiębiorczych - trening negocjacyjny.

Przyjdź na nasze warsztaty i sprawdź się jako negocjator.

Praca w międzynarodowej korporacji i jednoczesne bycie przedsiębiorcą wydaje Ci się niemożliwe? Niekoniecznie.

U nas możesz tego doświadczyć – sprawdź, jak my to robimy. Jeśli lubisz wyzwania, samodzielność i decyzyjność to idealne miejsce dla Ciebie.

Umiesz rozwiązywać trudne zadania? Masz mnóstwo niekonwencjonalnych pomysłów? Spróbuj zmierzyć się z naszym zadaniem i przygotuj się na szybki trening negocjowania!

Na naszych warsztatach oczywiście nie zabraknie dobrej zabawy i upominków.

 

16:00 - 16:45

SALA 5

Praca w globalnej organizacji – co to oznacza i jak się odnaleźć w takim środowisku?

Podczas szkolenia dowiesz się, w jaki sposób współpracujemy z naszymi partnerami na różnych kontynentach, gdzie pracownicy mają szefów w innych lokalizacjach oraz kolegów w innych państwach. Praca w projekcie o globalnym zasięgu oraz w różnych strefach czasowych – na co zwrócić uwagę, aby  praca w takich zespołach była efektywna, zadania przekazywane pomiędzy współpracownikami oraz projekt zakończony na czas. Zarządzanie własnym czasem jest kluczowe w realizacji sukcesu całego zespołu – co to oznacza i jak się do tego przygotować. Po szkoleniu zrozumiesz specyfikę pracy w globalnym środowisku, dowiesz się o znaczeniu networkingu oraz będziesz w stanie zdecydować, czy to jest dla ciebie.

 

11:50 - 12:35

SALA 1

Rozmowa kwalifikacyjna z perspektywy kandydata.

Podczas szkolenia dowiesz się, jak to, w jaki sposób prezentujesz się na rozmowie kwalifikacyjnej jest odbierane przez osoby prowadzące rozmowę. Dowiesz się na co zwrócić uwagę przygotowując się do rozmowy, czego powinieneś się dowiedzieć zanim wyruszysz na rozmowę oraz w jaki sposób formułować  odpowiedzi, aby twoi rozmówcy mogli z nich uzyskać pełną informację na temat twoich umiejętności, kwalifikacji oraz obiektywnie ocenić, czy stanowisko na które aplikujesz spełnia twoje oczekiwania. Po szkoleniu będziesz w stanie wzmocnić swoje umiejętności samoprezentacji, co – liczymy – przełoży się dla ciebie na pozytywne zakończenie rekrutacji, w której weźmiesz udział.

 

17:00 - 18:30

SALA 5

Hands-on guide to modern front-end with React and Redux.

As the web technology evolves rapidly, the number of available tools, patterns and frameworks to use is growing exponentially. This paradox of choice is also known as JavaScript fatigue and leads to confusion if you learn it all by yourself. While our workshops, You'll learn the history, the trends and the future of web applications. We'll also show you a live coding session and get you familiar with the most promising hot set of tools, invented by Facebook and used by such giants like Airbnb or Instagram!

 

17:45 - 18:30

SALA 1

Jak nowoczesne rozwiązania ERP firmy Infor wspierają biznes naszych klientów?

Infor jest liczącym się w świecie dostawcą oprogramowania biznesowego i usług, zapewniającym wsparcie 90.000 klientów w 170 krajach. Dzięki dopasowaniu do wymagań konkretnej branży, a także wykorzystaniu nowoczesnych technologii nasze rozwiązania przyczyniają się do usprawnienia procesów biznesowych i wzrostu firm.

Wśród naszych największych klientów są przedstawiciele branży lotniczej, motoryzacyjnej, medycznej, a także instytucje amerykańskiej administracji.

W trakcie prezentacji będą mieli Państwo okazję zapoznania się z profilem firmy Infor, strategią rozwoju naszych produktów, a także planami na rozwój biura we Wrocławiu. Wytłumaczymy Państwu czym jest transformacja cyfrowa, a także pokażemy jak wybór oprogramowania może wpłynąć na model działania przedsiębiorstw.

Serdecznie zapraszamy!

Strefy

Strefa szybkich rekrutacji

To miejsce, w którym już tylko Twoje umiejętności dzielą Cię od wymarzonej pracy. Sprawdź listę wystawców, znajdź interesującą Cię firmę i umów się na Szybką Rekrutację!

Strefa ofert pracy

Odwiedź naszą ściankę z najświeższymi ofertami pracy i zobacz, jakie wymagania mają pracodawcy.

Strefa konsultingu CV

Nasi doradcy zawodowi podpowiedzą Ci, co poprawić w Twoim CV, by było idealne. W tym miejscu zrobisz sobie również profesjonalne zdjęcie.

Strefa ksero

Skończyły Ci się CV? Nie szkodzi. U nas zupełnie za darmo wydrukujesz swoje dokumenty aplikacyjne.

Strefa relaksu

Zmęczyłeś się przemierzając labirynt stoisk? Odpocznij przy kawie i dźwiękach muzyki, by odzyskać siły przed polowaniem na najlepsze oferty :)

Kiedy i gdzie?

5 kwietnia 10:00 - 18:00

Wrocław Hala Stulecia, ul. Wystawowa 1

Dojazd

Linie 1, 4, 2, 10, 145, 146 - przystanek "Hala Stulecia"

Szukaj połączeń

Pokaż znajomym, jak się szuka pracy i wygraj nagrody!

Dołącz do wydarzenia Udostępnij

Przyjdź na targi i wykorzystaj
swoją szansę na najlepszą pracę!

Error message here!

Ukryj Error message here!

Zapomniałeś hasła?

Zapomniałeś hasła? Podaj twój adres e-mail, a wyślemy Ci na niego informacje dotyczące resetowania hasła.

Error message here!

Back to log-in

Close