POMOŻEMY CI ZNALEŹĆ WYMARZONĄ PRACĘ

NA NAJWAŻNIEJSZYM WYDARZENIU REKRUTACYJNYM W POLSCE!


Targi Pracy Wrocław
Hala Stulecia, ul. Wystawowa 1
11.04.2018 10:00 - 18:00

Pracodawcy

Spotkaj się z czołowymi pracodawcami z Dolnego Śląska i przekonaj ich, aby zatrudnili właśnie Ciebie

Partnerzy


Branże: Internet / e-Commerce / Nowe Media

Branże: Finanse / Ekonomia

Branże: Finanse / Ekonomia

Pozostali Pracodawcy


Branże: Programowanie Badania i rozwój IT - Rozwój oprogramowania

Branże: IT Programowanie IT - Rozwój oprogramowania

Branże: Finanse / Ekonomia

Branże: IT Bazy danych Administracja biurowa

Branże: Bankowość

Branże: Programowanie Bazy danych IT - Administracja

Branże: IT IT - Rozwój oprogramowania

Branże: Automotive

Branże: Bankowość

Branże: Administracja biurowa Finanse / Ekonomia Human Resources / Zasoby ludzkie

Branże: Transport Logistyka Transport / Spedycja

Branże: Sprzedaż

Branże: Internet / e-Commerce / Nowe Media IT IT - Rozwój oprogramowania

Branże: Bazy danych IT - Administracja IT - Rozwój oprogramowania

Branże: Bankowość Finanse / Ekonomia

Branże: Badania i rozwój Finanse / Ekonomia

Branże: IT IT - Administracja Obsługa klienta

Branże: Inżynieria Produkcja Automotive

Branże: Obsługa klienta Sprzedaż - Sieci handlowe

Branże: Badania i rozwój IT - Rozwój oprogramowania Inżynieria

Branże: Farmacja

Branże: Inne

Branże: IT - Rozwój oprogramowania

Weź udział w targach pracy Career EXPO

Program

Chcesz podnieść swoje kwalifikacje, a może dowiedzieć się, w czym tkwi tajemnica sukcesu liderów biznesu? Wybierz coś dla siebie z naszej listy darmowych szkoleń i prelekcji z ciekawymi gośćmi - zapisz się i chłoń wiedzę.

10:30 - 11:15

SCENA GŁÓWNA

Jeśli marzyć, to zgodnie z planem - success stories Prezesów firm.

Dziś są prezesami międzynarodowych spółek, ale każdy z nich zaczynał swoją drogę na szczyt na najniższym szczeblu kariery. To, że znajdują się właśnie w tym miejscu, nie jest dziełem przypadku, ale lat wyrzeczeń, poświęceń i konsekwentnego podejmowania decyzji. Posłuchaj historii o wzlotach i upadkach, spektakularnych kryzysach i wielkich sukcesach. Znajdź swoją inspirację, a może to Ty za kilka lat będziesz siedział na ich miejscu...

 

Marek Jurkiewicz
Prezes
InfoPraca.pl

Konrad Koper
Vice President Operations & Logistics Europe
ACN Europe

Łukasz Matkowski
Managing Director
KolacjaFirmowa.pl

Sebastian Woźniak
Właściciel
BAKO Kreatywni

11:30 - 12:15

SCENA GŁÓWNA

Czy warto być fioletową wiewiórką, czyli kogo szukają rekruterzy?

W środowisku HR to urocze zwierzątko o niecodziennym kolorze futra jest synonimem kandydata dokładnie spełniającego wymagania na konkretne stanowisko. Jak zbliżyć się do tego ideału, a tym samym skutecznie aplikować? I czy rzeczywiście rekruterzy szukają tylko fioletowych wiewiórek? Słuchając naszych gości dowiesz się m in., jakie umiejętności są szczególnie doceniane na rynku, dlaczego strategia działania jest tak ważna w procesie poszukiwania pracy, a także, jak spersonalizować swoje dokumenty aplikacyjne. Zastosuj się do ich rad, a propozycje pracy będą się sypać, jak orzechy z drzewa :)

Małgorzata Dynaka
HR Business Partner
EDYTUJ BASF Polska Sp. z o.o.

Alicja Galińska
Specjalista ds. Rekrutacji
DXC Technology

Ewa Garbaczewska
Dyrektor Oddziału Wrocław
Altkom Akademia S.A.

Alicja Szymańska
HR Business Partner
Credit Agricole Bank Polska S.A.

12:20 - 12:50

SCENA GŁÓWNA

FRIS w służbie kreatywnej komunikacji

Dlaczego z jednymi rozmawia się łatwiej, a z innymi nie można znaleźć wspólnego języka?

Co nas różni i jaki to ma wpływ na komunikację?

Jak mówić, by się porozumieć?

Jak przekazywać informacje i przedstawiać swoje pomysły, aby wzbudzać ciekawość i zainteresowanie?

Jakimi cechami przejawia się twórcze myślenie?

Jak zwiększyć efektywność przekazu?

O komunikowaniu się między sobą, o formułowaniu myśli w jednoznaczny sposób i pobudzaniu w sobie kreatywności powiemy na głównej scenie Targów Pracy Career EXPO.

Zamieńmy ze sobą wiele słów. Zapraszamy.

 

Aneta Kaczmarek
Certyfikowany trener FRIS
Alekariera.pl

Ewa Szumlak
Certyfikowany trener FRIS
Alekariera.pl

13:00 - 13:45

SCENA GŁÓWNA

CV, które Cię sprzeda!

Dobre CV, które sprzedaje Ciebie jako kandydata to dla wielu wciąż ogromne wyzwanie. Podczas prelekcji otrzymasz proste i sprawdzone sposoby (ponad 40 osób zbudowało w ten sposób CV i otrzymało pracę, o jaką się starało) na stworzenie skutecznego CV

 

Dodatkowym walorem prelekcji będzie graphic recording Ewy Szumlak, czyli przełożenie słów na wielkoformatowy rysunek, tworzony na żywo. Jego zadaniem jest przekazanie najistotniejszych części wystąpienia w atrakcyjnej formie. Służy efektywniejszemu przyswojeniu treści, zaangażowaniu uczestników i zbudowaniu relacji, jest także oryginalną pamiątką i materiałem do wykorzystania w działaniach promocyjnych.  .

Szymon Lach
Trener umiejętności biznesowych/ Rekruter/ Doradca
.

14:00 - 14:45

SCENA GŁÓWNA

Moderowanie kariery - kurs na sukces!

Choć życie czasem prowadzi nas dziwnymi ścieżkami, nie warto zostawiać wszystkiego własnemu biegowi. Tym bardziej czegoś tak ważnego, jak kariera zawodowa, która wywiera realny wpływ na inne płaszczyzny naszej egzystencji. Dlatego już na początku drogi zawodowej powinniśmy rozpocząć konsekwentne i świadome budowanie naszej kariery. Od czego zacząć, jak wytrwać w swoich postanowieniach i realizować je mimo przeciwności? Nie bój się zapytać o to naszych ekspertów. 

Dominika Korta
Global Senior Digital Brand Manager Starbucks
AmRest Sp. z o.o.

Przemysław Machynia
Psycholog Biznesu, Trener i Coach
FSWO Sp. z o.o.

Martyna Szczepaniak
Junior HR Specialist
QIAGEN Business Services Sp. z o.o.

Agnieszka Zakłada
Country HR Manager – Poland
HP Inc.

15:00 - 15:45

SCENA GŁÓWNA

Career Error

Każdy z zaproszonych gości przedstawi Wam ciekawą, pełną zaskakujących i śmiesznych informacji historię. Podczas prelekcji goście opowiedzą o nieprzewidywalnych sytuacjach w biurze czy niefortunnych przypadkach przy finalizowaniu zamówień. Podzielą się swoimi największymi porażkami, które spotkały ich w trakcie całej kariery zawodowej. Pochwalą się ciekawą historią zawodową i opowidzą z jak twardymi ścianami musieli się zderzać po drodze budowania własnego biznesu. Uczestnicy spotkania wyjdą z niego ze świadomością tego, jak ważne jest dobre przygotowanie i że to często nabyte wcześniej doświadczenie ratuje nas z kryzysowych sytuacji.

Joanna Kołodko
Recruitment Assistant
QIAGEN Business Services Sp. z o.o.

Elżbieta Malik
Trener
BAKO Kreatywni

Julita Turzańska
Talent Acquisition Manager
BNY Mellon

17:20 - 18:05

SALA 5

Rozmowa kwalifikacyjna bez tajemnic/wygraj swoją karierę

Podczas szkolenia dowiesz się, jak sposób twojej prezentacji na rozmowie kwalifikacyjnej może wpłynąć na jej rezultat. Pokażemy Ci na co zwrócić uwagę przygotowując się do rozmowy, czego powinieneś się dowiedzieć przed spotkaniem oraz w jaki sposób formułować  odpowiedzi, aby twoi rozmówcy mogli uzyskać z nich pełną informację na temat Twoich umiejętności i kwalifikacji. Dowiesz się również w jaki sposob ocenić, czy stanowisko, na które aplikujesz spełnia Twoje oczekiwania. Po szkoleniu będziesz w stanie wzmocnić swoje umiejętności samoprezentacji, co – mamy nadzieję – przełoży się dla Ciebie na pozytywne zakończenie rekrutacji, w której weźmiesz udział!

 

15:40 - 16:25

SALA 6

Czy to Twoj matrix? Skuteczne budowanie kariery w duzej organizacji.

Na szkoleniu dowiesz się co znaczą tajemnicze skróty SSC/BPO. Na przykładzie Credit Suisse pokażemy Ci jakie możliwości niesie ze sobą praca w międzynarodowej organizacji. Przedstawimy Ci również obraz lokalnego rynku i różnice pomiędzy rozbudowaną strukturą organizacyjną a strukturą mniejszych firm. Po szkoleniu będziesz wiedział i rozumiał jak poruszać się w środowisku oraz kulturze globalnych firm oraz jak zaplanować swój własny rozwój w ramach możliwości wewnętrznych oferowanych przez Credit Suisse. Udowodnimy również, że jest w nich też miejsce i czas na rozwój Twoich pasji i zainteresowań!

10:30 - 12:00

SALA 1

Body Power – energia z ciała. Jak spać, jeść i odpoczywać, by przetrwać sesję ;-)

Podczas tego wykładu, zawierającego mnóstwo praktycznych porad do zastosowania „od ręki”, dowiecie się m.in.:

  • Jak pracujemy i dlaczego nie wykorzystujemy w 100 % swoich możliwości?

  • Jak powstaje energia z ruchu i jakie ma znaczenie dla naszej efektywności?

  • Dlaczego sen jest potężnym źródłem energii?

  • Jak organizować sobie przerwy w pracy, aby przynosiły spektakularne efekty?

  • Na co nasz organizm wykorzystuje energię płynącą z jedzenia?

12:15 - 13:45

SALA 1

Komunikacja w biznesie

Bez komunikacji nie istniejesz!

Komunikacja w biznesie to uniwersalna umiejętność mająca decydujący wpływ na pełen sukcesów przebieg Twojej kariery zawodowej. Podczas szkolenia nauczysz się samodzielności w zdobywaniu i ocenie informacji, dowiesz się jak nawiązywać kontakty biznesowe, prezentować i argumentować swoje racje oraz:

  • jak budować swój własny wizerunek

  • jak stosować zasady i techniki profesjonalnej komunikacji,

  • jak wygrać na rynku pracy i odnieść sukces w biznesie.

Bez komunikacji nie istniejesz!

 

14:00 - 15:30

SALA 1

Wielowymiarowa komunikacja w organizacji

Z pewnością potrafisz zdefiniować pojęcie komunikacji. A czy potrafisz wymienić jej różne płaszczyzny? Czy zastanawiałeś się, czym różni się komunikacja z klientem od komunikacji z przełożonym? Jak przekazać informację przełożonemu pierwszego dnia pracy i nie popełnić fau pax? Jak negocjować z kilentem żeby obie strony były zadowolone? Przyjdź na nasze szkolenie i dowiedz się jak!

Dodatkowo, zapraszamy na lekcję / warsztaty korpomowy – po naszych warsztatach niestraszne będą Ci call’e, deadline’y i requesty!

 

15:45 - 17:15

SALA 1

Daj się usłyszeć pracodawcy, czyli wprowadzenie do efektywnej emisji głosu.

W opozycji do wszechobecnego zjadania głosek, bełkotania i złego wykorzystania aparatu mowy Grupa HASCO zaprasza Państwa do udziału w warsztacie poświęconym jakości wypowiedzi oraz higienie pracy głosem. Zapewniamy mało teorii i dużo praktyki. Wspólnie poćwiczymy nad tym, aby naturalnie mówić głośniej, wyraźniej, piękniej i z większą pewnością siebie, bez nadwyrężania krtani i strun głosowych.

 
 

10:30 - 11:30

SALA 2

Mój wewnętrzny bohater - droga do kariery zawodowej

Szkolenie inspiruje i pokazuje, że w każdym z nas jest bardziej i mniej świadomy bohater. Świadomy siebie i sensu drogi, którą podąża lub chce podążać. Spotkanie prowokuje do przemyślenia czy znam swoją drogę i jej cel, czy podążam nią? Czy tylko znam ale nie podążam? A może podążam ale nie wiem, czy jestem na właściwej ścieżce? Uczestnicy mają okazje określić w sobie jednego z 6 własnych bohaterów i skonfrontować ze sobą co jest potrzebne aby świadomie się rozwiać na rynku i robić prawdziwą karierę?

11:45 - 12:45

SALA 2

Zarządzanie swoją karierą przez cele - błędy popełniane przy wyznaczaniu celów.

Dlaczego nie osiągamy tego co chcemy?

Szkolenie konfrontuje utarte schematy określania i realizacji celów oraz wskazuje na konkretne błędy, które popełniamy. Spotkanie odpowiada na pytanie dlaczego nie osiągamy tego co chcemy? W szkoleniu przedstawianych jest bardzo wiele ciekawych przykładów, które wskazują jak sobie radzić z realizacją celów? Uczestnicy mają okazje poznać konkretną metodę na ustalanie celów i ich realizację.

 

16:50 - 18:00

SALA 4

Jak wyróżnić się na rynku pracy kreatywnością czyli Design Thinking w praktyce

Co kryje się pod hasłem Design Thinking? Jak wykorzystywać potencjał myślenia projektowego? Na te i inne pytania odpowiemy my - zespół Thinkle.

Jako praktycy, specjalizujemy się w wykorzystaniu metody w każdej dziedzinie życia. W trakcie szkolenia poznasz niezbędne narzędzia oraz innowacyjność praktyki, które pozwolą Ci na uzyskanie zaskakujących rezultatów. Wspólnie odkryjemy nowe punkty widzenia, które pomogą w usprawnieniu otaczającej nas rzeczywistości.

Brzmi interesująco? Let’s thinkle together!

 

14:30 - 16:00

SALA 2

Mapa indywidualnych talentów potrzebnych na rynku pracy (wg. Teorii Talentów Instytutu Gallupa)

Badacze Instytutu Gallupa, poświęcili 30 lat na dopracowanie teorii i narzędzi pozwalających odkryć naturalne wrodzone zdolności każdej osoby. Udowodnili, że praca w obszarze talentu podnosi naszą efektywność aż o 40%. Podczas spotkania skupimy się na tym jak tę wiedzę wykorzystać. Opracujemy mapę talentów, która będzie drogowskazem do budowania przyszłości zawodowej. Uczestnicy odkryją swoje indywidualne talenty i otrzymają ich szczegółowe opisy.

 

16:15 - 17:45

SALA 2

Wykorzystanie talentów na rynku pracy (wg. Teorii Talentów Instytutu Gallupa)

Siadając przed rekruterem, często spodziewamy się tego pytania: ‚Jakie są Pana/Pani mocne, a jakie słabe strony?’. Pytanie może pojawiać się w różnej formie, m.in prośby o opowiedzenie o sukcesie, wynikach pracy, przezwyciężonych kryzysach. To co się nie zmienia, to wystawienie na próbę naszej umiejętności określenie tego w czym jesteśmy najlepsi i opowiedzenia o tym w szczery i interesujący sposób. Teoria Talentów Instytutu Gallupa pomaga odkryć i nazwać naturalne predyspozycje do wykonywania jednych zadań lepiej niż innych. Podczas warsztatu poznamy talenty oraz różnice między nimi w odniesieniu do konkretnych zawodów.

10:30 - 11:30

SALA 3

Handlowiec – zawód przyszłości

Handlowiec jako ciekawa propozycja kariery dla młodej osoby, w nawiązaniu do ewolucji sprzedaży oraz perspektyw dla tej profesji

 

11:45 - 12:45

SALA 3

Certyfikacje dla Project managerów

Wykład przybliży możliwości certyfikacji APMG, APMG oraz PMP jako certyfikatów, które się liczą w zawodach nie tylko Project managera.

10:30 - 12:00

SALA 7

Zwycięsko przez rekrutację

Jak przejść zwycięsko przez rozmowę kwalifikacyjną? Jak odpowiadać na najtrudniejsze i najdziwniejsze pytania rekruterów? I w końcu jak rozmawiać o wynagrodzeniu? Te najważniejsze obszary każdej rozmowy będą przedmiotem tego szkolenia. Przyjdź i wygraj kolejne rozmowy z rekruterami.

 

14:45 - 16:15

SALA 3

Techniki sprzedaży w rekrutacji czyli jak sprzedać siebie

Czy techniki sprzedaży przydadzą się w czasie starań o pracę? OCZYWIŚCIE! W procesie rekrutacji Ty jesteś produktem, a rekruter klientem, który kupi albo Ciebie albo Twoją konkurencję. Poznaj najskuteczniejsze techniki sprzedaży i negocjacji, które ułatwią Ci zwycięskie przejście przez rozmowę kwalifikacyjną.

 

16:30 - 18:00

SALA 3

Jak zbudować zdrową pewność siebie na co dzień i w pracy

Pewność siebie to coś innego niż bycie bucem czy chamem. To zestaw odpowiednich przekonań na swój własny temat, niezależnie od tego, jak wyglądasz, co robisz i jak żyjesz. To też determinant, który określa to, co robisz każdego dnia i jak to robisz. A jak świadomie zbudować zdrową pewność siebie? Odpowiedź na szkoleniu.

 

10:30 - 11:30

SALA 4

11:40 - 12:40

SALA 4

Ochrona danych osobowych - RODO 2018

Stworzenie skutecznego systemu ochrony danych osobowych wymaga stałego podnoszenia wiedzy i świadomości osób, które odpowiedzialne są za przetwarzanie danych w organizacjach. W obliczu z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), które wejdzie w życie 25 maja 2018, aktualna wiedza o nadchodzących przepisach jest niezbędna.

 

12:50 - 13:50

SALA 4

Skuteczne zarządzanie projektami - PRINCE2® & AgilePM®

Metodyka PRINCE2® daje optymalną podstawę do realizacji wszelakich projektów w organizacjach oraz instytucjach o dowolnej wielkości i branży.Uniwersalny charakter metodyki PRINCE2®, umożliwiający jej stosowanie do wszelkiego typu projektów, wynika z faktu, że koncentruje się ona na działaniach związanych z zarządzaniem projektem, nie wnikając bezpośrednio w specyfikę wykonywanych przez zespół projektowy prac wytwórczych, obejmujących uzależnione od branży działania specjalistyczne. Agile Project Management – AgilePM® jest obecnie jednym z najpopularniejszym podejściem do zarządzania w Europie. Zapewnia dużą elastyczność zarządzania przy jednoczesnym zachowaniu standardów, ładu i przejrzystości zarządczej.

 

14:00 - 15:00

SALA 4

DOBRA PRACA

Prezentacja zachęca do rozważnego podejmowania decyzji o wyborze miejsca i stanowiska pracy.

Co to jest dobra praca? Co wpływa na nasze decyzje o wyborze pracy? Jak ustrzec się błędu przy wyborze pracy?

 

15:10 - 16:40

SALA 4

Spójny wizerunek w sieci i realu z elementami dress code

Wizerunek osobisty jest bardzo ważnym elementem budującym markę własną oraz firmy. Pierwsze wrażenie w kontaktach międzyludzkich robimy tylko raz. Ono zaś, decyduje o tym, czy ktoś będzie z nami współpracował i jaką „etykietę” nada nam czy naszej firmie. Świadomość siebie , typu kolorystycznego oraz mocnych stron, zdecydowania pozwala czuć się swobodniej i pewniej siebie w różnych sytuacjach życiowych.

To szkolenie pokaże jak wyzwolić swój potencjał i doskonale zintegrować umysł z ciałem.

 

12:15 - 13:45

SALA 5

Wystąpienia publiczne w biznesie

Każdy kto wchodzi na scenę, udaje się na spotkanie z zarządem lub rozmowę z szefem, z pewnością zadaje sobie to samo ważne pytanie - w jaki sposób wzbudzić zainteresowanie, aby skutecznie trafić do odbiorców? Niezależnie od stanowiska, branży, czy doświadczenia w biznesie, dobra umiejętność wystąpień publicznych jest kluczowa dla osiągnięcia swoich celów. Szkolenie to powstało na bazie doświadczeń i jest przeznaczone dla osób, które chcą podwyższyć swoje umiejętności w zakresie autoprezentacji, prowadzenia spotkań biznesowych oraz nawiązywania kontaktu z publicznością. W skład treningu wchodzą elementy takie jak: przygotowanie do wystąpienia, techniki radzenia sobie ze stresem, struktura wypowiedzi, mowa ciała i ruch sceniczny.

10:30 - 12:15

SALA 6

ZARZĄDZANIE TEMPERAMENTAMI W PRACY PROJEKTOWEJ

Zbudowanie efektywnego zespołu to trudne zadanie. W grę wchodzą nie tylko indywidualne kompetencje, ale także charakterologiczne uwarunkowania jednostek.

W trakcie modułu Elżbieta Malik  opowie, jak właściwie dobierać ludzi do projektu, jak ich motywować i dobierać zadania. Wisienką na torcie spotkania będzie mini-moduł o szefach psychopatach.

12:25 - 14:10

SALA 6

Zanurz się w swoich Talentach

Znasz swoje silne strony? Często to pytanie pada podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Znajomość naszych silnych stron pozwoli nam lepiej siebie poznać i wiedzieć w jakich zadaniach możemy być dobrzy. Marek Wardęcki zaprasza na inspirujący warsztat, który pozwoli uczestnikom przyjrzeć się swoim silnym stroną z wykorzystaniem metody i narzędzi Points of You.

 

14:20 - 15:35

SALA 6

POKONYWANIE OBIEKCJI W SPRZEDAŻY

Szkolenie będzie  dotyczyło ważnych sygnałów sprzedażowych jakimi są zastrzeżenia czy wymówki klientów - czyli Obiekcje. W trakcie warsztatu Nicole Devetzi zarysuje obraz negocjacji przy zbijaniu obiekcji jak i porozmawia z wami o ich rodzajach, przyczynach,  a także o tym, jak sobie z nimi radzić w różnych sytuacjach życiowych.

16:30 - 17:30

SALA 6

Łap za stery – 7 zasad świadomego zarządzania swoją karierą

Zapraszam na pokład statku Twoja Kariera, na którym to Ty trzymasz stery i wyznaczasz kurs. Na tym szkoleniu poznasz 7 zasad świadomego zarządzania swoją karierą, dzięki którym będzie Ci łatwiej nawigować po morzu życia zawodowego. Dowiesz się, co jest potrzebne, by podejmować świadome wybory zawodowe, czy dokładne wyznaczenie celu wystarczy, by go osiągnąć, czym jest audyt kariery oraz jak budować swoją markę osobistą, by rekruterzy sami zgłaszali się do Ciebie.

 

12:15 - 13:45

SALA 7

Spójny wizerunek w sieci i realu z elementami dress code

Wizerunek osobisty jest bardzo ważnym elementem budującym markę własną oraz firmy. Pierwsze wrażenie w kontaktach międzyludzkich robimy tylko raz. Ono zaś, decyduje o tym, czy ktoś będzie z nami współpracował i jaką „etykietę” nada nam czy naszej firmie. Świadomość siebie , typu kolorystycznego oraz mocnych stron, zdecydowania pozwala czuć się swobodniej i pewniej siebie w różnych sytuacjach życiowych.

To szkolenie pokaże jak wyzwolić swój potencjał i doskonale zintegrować umysł z ciałem.

 

14:00 - 14:30

SALA 7

Bezpiecznie wyjazdy do pracy za granicę – jak nie dać się oszukać

Jak szukać bezpiecznej pracy za granicą?

Przedstawienie źródeł poszukiwania bezpiecznych ofert pracy - na stronach EURES (www.eures.dwup.plwww.eures.praca.gov.plwww.eures.europa.eu), Facebook, podczas wydarzeń w regionie: targi, rekrutacje.

Przygotowanie do wyjazdu, korzystanie z usług prywatnych agencji pracy, jak nie dać się oszukać (umowa kierująca do pracy, opłaty), dokąd udać się po poradę dot. pierwszych dni zatrudnienia, prawa pracy, opieki zdrowotnej itp.

 

14:45 - 15:15

SALA 7

Daj się poznać pracodawcy – profesjonalne dokumenty aplikacyjne

Sporządzanie CV w formacie Europass/paszport językowy – jak określić poziom znajomości języka obcego + uznawalność wykształcenia, potwierdzanie kwalifikacji.

 

15:30 - 16:00

SALA 7

Praca w Europie czeka na Ciebie – tu mieszkaj tam pracuj

Zawody deficytowe w Europie, oferty pracy, poszukiwani specjaliści, przedstawienie sytuacji na europejskim i transgranicznym rynku pracy pod kątem ofert pracy jakie posiadamy i poszukiwanych zawodów.

13:00 - 14:30

SALA 3

LEAN to nie tylko produkcja – osiągnij więcej zużywając mniej

Podczas naszego krótkiego spotkania poznasz najskuteczniejsze sposoby na radykalne podniesienie produktywności, zmniejszenie marnotrawstwa i obniżenie kosztów funkcjonowania organizacji. Nauczysz się jak wykorzystać podstawowe zasady LEAN zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Dowiesz się jak usprawnić proces rozwoju swojej kariery zawodowej.

16:15 - 17:15

SALA 7

Skuteczność osobista kluczem sukcesu zawodowego

Warsztat poświęcony budowaniu skuteczności osobistej, rozumianej jako umiejętność skutecznego planowania i realizowania swoich celów, budowanie sprzyjających nawyków, świadomość swojej wartości oraz radzenie sobie z emocjami i stresem. Warsztat polecany wszystkim osobom, którym zależy na znalezieniu odpowiedzi jak dobrze sobą zarządzać, przekuwać porażki w siły mobilizujące i osiągać swoje cele z sukcesem

14:00 - 15:30

SALA 5

Kaufland dla przedsiębiorczych - trening kreatywnego myślenia

Praca w międzynarodowej korporacji i jednoczesne bycie przedsiębiorcą wydaje Ci się niemożliwe? Niekoniecznie. U nas możesz tego doświadczyć - sprawdź, jak my to robimy.

Jeśli lubisz wyzwania, działasz samodzielnie i nie boisz się podejmować decyzji, to idealne miejsce dla Ciebie. Umiesz rozwiązywać trudne zadania? Masz mnóstwo niekonwencjonalnych pomysłów? Spróbuj zmierzyć się z naszym zadaniem i przygotuj się na szybki trening kreatywnego myślenia!

 

15:45 - 17:15

SALA 5

Umiejętności przyszłości

Kluczowym tematem tegorocznego Światowego Forum Ekonomicznego w Davos były praca i umiejętności przyszlości.

W obliczu zmian technologicznych, społecznych i ekonomicznych zmienia się równiez organizacja i środowisko pracy.

Jakie umiejętności powinniśmy brać pod uwagę planując rozwój kariery i wejście na rynek pracy?

Zapraszamy na warsztat, którego celem jest pomoc w zrozumieniu kompetencji, które uważa się za najważniejsze w perpsektywie najbliższych lat.

Strefy

Strefa szybkich rekrutacji

To miejsce, w którym już tylko Twoje umiejętności dzielą Cię od wymarzonej pracy. Sprawdź listę pracodawców, znajdź interesującą Cię firmę i umów się na Szybką Rekrutację!

Strefa ofert pracy

Odwiedź naszą ściankę z najświeższymi ofertami pracy i zobacz, jakie wymagania mają pracodawcy.

Strefa konsultingu CV

Nasi doradcy zawodowi podpowiedzą Ci, co poprawić w Twoim CV, by było idealne. W tym miejscu zrobisz sobie również profesjonalne zdjęcie.

Strefa ksero

Skończyły Ci się CV? Nie szkodzi. U nas zupełnie za darmo wydrukujesz swoje dokumenty aplikacyjne.

Strefa relaksu

Zmęczyłeś się przemierzając labirynt stoisk? Odpocznij przy kawie i dźwiękach muzyki, by odzyskać siły przed polowaniem na najlepsze oferty :)

Kiedy i gdzie?

11 kwietnia, 10:00 - 18:00

Wrocław, Hala Stulecia, ul. Wystawowa 1

Dojazd

Linie 1, 4, 2, 10, 145, 146 - przystanek "Hala Stulecia"

Dodaj do kalendarza

Szukaj połączeń

Pokaż znajomym, jak się szuka pracy i wygraj nagrody!

Dołącz do wydarzenia Udostępnij

Weź udział w targach pracy Career EXPO

Error message here!

Ukryj Error message here!

Zapomniałeś hasła?

Zapomniałeś hasła? Podaj twój adres e-mail, a wyślemy Ci na niego informacje dotyczące resetowania hasła.

Error message here!

Wróć do logowania!

Close