Wrocław

25.10.2017 / 10:00 - 18:00

Hala Stulecia

Wydarzenie rozpoczyna się za
4dni
01godzin
37minut
55sekund

Pracodawcy

Spotkaj się z czołowymi pracodawcami z Dolnego Śląska i przekonaj ich, aby zatrudnili właśnie Ciebie

Partnerzy Strategiczni


Kim jesteśmy
Jesteśmy jednym z największych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych. Dynamicznie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki i zawsze gramy fair. Inwestujemy w rozwój każdego pracownika, stawiamy na motywację i zaangażowanie. Oferujemy możliwości, wyzwania i stabilną przyszłość.

Jako jeden z wiodących europejskich przedsiębiorstw w sektorze handlu detalicznego jesteśmy także wiarygodnym pracodawcą, oferującym swoim pracownikom wiele możliwości. Mamy bogatą ofertę stanowisk pracy i programy rozwoju zawodowego. Charakteryzuje nas rożnorodność i sukces gospodarczy: rozwijamy się nieprzerwanie od ponad 80 lat. Zrownoważony rozwoj gwarantuje poczucie bezpieczeństwa.

Każdego dnia realizujemy założone przez nas cele i dbamy o to, by wspołpraca naszych pracownikow opierała się na wzajemnym zaufaniu. Otwarte i koleżeńskie relacje to podstawa naszej kultury pracy w zespole. Dzięki temu, a także dzięki wielu innym zaletom, ktore mamy do zaoferowania, uznawani jesteśmy za jednego z najatrakcyjniejszych pracodawcow w branży handlowej.

Jest wiele powodow, dla ktorych warto stać się częścią naszego zespołu. Jednym z nich, z czego jesteśmy szczegolnie dumni, jest zadowolenie naszych pracownikow. Potwierdzają to badania ankietowe przeprowadzane cyklicznie wśrod pracownikow naszej firmy.


Więcej informacji: www.kaufland.pl/kariera

Partnerzy


Branże: Programowanie , Badania i rozwój , IT - Rozwój oprogramowania

Branże: Finanse / Ekonomia ,

Branże: Internet / e-Commerce / Nowe Media ,

Pozostali Pracodawcy

Jest w czym wybierać!
W sumie na naszych targach gościmy 116 firm(y).

Branże: Administracja biurowa , Automotive , Badania i rozwój

Branże: Programowanie , Bazy danych , IT - Administracja

Branże: IT , IT - Rozwój oprogramowania ,

Branże: Automotive ,

Branże: Bankowość , Finanse / Ekonomia ,

Branże: Bankowość ,

Branże: Produkcja ,

Branże: Automotive ,

Branże: Programowanie , IT - Rozwój oprogramowania ,

Branże: Bazy danych , IT - Administracja , IT - Rozwój oprogramowania

Branże: Bankowość , Finanse / Ekonomia ,

Branże: Badania i rozwój , Finanse / Ekonomia ,

Branże: Transport / Spedycja ,

Branże: IT , IT - Administracja , Obsługa klienta

Branże: Inżynieria , Produkcja , Automotive

Branże: Produkcja ,

Branże: Obsługa klienta , Sprzedaż - Sieci handlowe ,

Branże: Badania i rozwój , IT - Rozwój oprogramowania , Inżynieria

Branże: Farmacja ,

Branże: Automotive ,

Branże: Inne ,

Branże: Inne ,

Branże: Finanse / Ekonomia ,

Program

Chcesz podnieść swoje kwalifikacje, a może dowiedzieć się, w czym tkwi tajemnica sukcesu liderów biznesu? Wybierz coś dla siebie z naszej listy darmowych szkoleń i prelekcji z ciekawymi gośćmi - zapisz się i chłoń wiedzę.

Szukaj według tagów

10:30 - 11:15

SCENA GŁÓWNA

Jeśli marzyć, to zgodnie z planem - success stories Prezesów firm.

Dziś są prezesami międzynarodowych spółek, ale każdy z nich zaczynał swoją drogę na szczyt na najniższym szczeblu kariery. To, że znajdują się właśnie w tym miejscu, nie jest dziełem przypadku, ale lat wyrzeczeń, poświęceń i konsekwentnego podejmowania decyzji. Posłuchaj historii o wzlotach i upadkach, spektakularnych kryzysach i wielkich sukcesach. Znajdź swoją inspirację, a może to Ty za kilka lat będziesz siedział na ich miejscu...

 

Marek Jurkiewicz
Prezes
InfoPraca.pl

Tomasz Wanowicz
Członek Zarządu
Scan&Save Sp. z o. o.

11:30 - 12:15

SCENA GŁÓWNA

Czy warto być fioletową wiewiórką, czyli kogo szukają rekruterzy?

W środowisku HR to urocze zwierzątko o niecodziennym kolorze futra jest synonimem kandydata dokładnie spełniającego wymagania na konkretne stanowisko. Jak zbliżyć się do tego ideału, a tym samym skutecznie aplikować? I czy rzeczywiście rekruterzy szukają tylko fioletowych wiewiórek? Słuchając naszych gości dowiesz się m in., jakie umiejętności są szczególnie doceniane na rynku, dlaczego strategia działania jest tak ważna w procesie poszukiwania pracy, a także, jak spersonalizować swoje dokumenty aplikacyjne. Zastosuj się do ich rad, a propozycje pracy będą się sypać, jak orzechy z drzewa :)

Katarzyna Łosińska-Burdzy
Dyrektor Działu Rekrutacji i Marketingu Personalnego
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. K.

Natalia Górska
Lead Sourcing Specialist
Credit Suisse

Agata Kopydłowska
Recruiting Coordinator
McKinsey Knowledge Center Poland

Karolina Rudnicka
Talent Acquisition Coordinator
3M Service Center EMEA Sp. z o.o.

12:15 - 12:35

SCENA GŁÓWNA

12:45 - 13:30

SCENA GŁÓWNA

AUTENTYCZNOŚĆ NA RYNKU PRACY. Czyli jak osiągnąć sukces i pozostać sobą

Czego naprawdę pracodawcy oczekują od kandydatów? Które działania z zakresu personal brandingu przynoszą najlepsze efekty? I jak robiąc mniej, zwiększyć swoje szanse na zdobycie wymarzonej pracy? Zapraszam na spotkanie!

Zyta Machnicka
Employer Branding Partner
Lightness

14:00 - 14:45

SCENA GŁÓWNA

Moderowanie kariery - kurs na sukces!

Choć życie czasem prowadzi nas dziwnymi ścieżkami, nie warto zostawiać wszystkiego własnemu biegowi. Tym bardziej czegoś tak ważnego, jak kariera zawodowa, która wywiera realny wpływ na inne płaszczyzny naszej egzystencji. Dlatego już na początku drogi zawodowej powinniśmy rozpocząć konsekwentne i świadome budowanie naszej kariery. Od czego zacząć, jak wytrwać w swoich postanowieniach i realizować je mimo przeciwności? Nie bój się zapytać o to naszych ekspertów. 

Hanna Spychalska-Waszek
Senior HR Manager
QIAGEN Business Services

Paweł Stecuła
HP GBC Project Manager
Hewlett Packard Enterprise

Marta Szukiewicz
Finance Transformation Director, Regional Controllership
HP Inc Polska Sp. z o.o.

Katarzyna Załuska-Głuszczyńska
Manager Zespołu Rekrutacji i Rozwoju
Credit Agricole

Natalia Zielińska
Head of Finance SSC
MAHLE Shared Services Poland

15:00 - 15:45

SCENA GŁÓWNA

Career Error

Każdy z zaproszonych gości przedstawi Wam ciekawą, pełną zaskakujących i śmiesznych informacji historię. Podczas prelekcji goście opowiedzą o nieprzewidywalnych sytuacjach w biurze czy niefortunnych przypadkach przy finalizowaniu zamówień. Podzielą się swoimi największymi porażkami, które spotkały ich w trakcie całej kariery zawodowej. Pochwalą się ciekawą historią zawodową i opowidzą z jak twardymi ścianami musieli się zderzać po drodze budowania własnego biznesu. Uczestnicy spotkania wyjdą z niego ze świadomością tego, jak ważne jest dobre przygotowanie i że to często nabyte wcześniej doświadczenie ratuje nas z kryzysowych sytuacji.

Agnieszka Chumięcka
Supervising Associate - Finance & Accounting Services
EY Global Delivery Services Poland

Paulina Kalisz-Friedrich
HR Business Partner
MAHLE Shared Services Poland Sp. z o.o.

Aleksandra Piksa
Dyrektor Pionu Zarządzania Nieruchomościami
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. K.

16:45 - 17:25

SCENA GŁÓWNA

11:25 - 12:25

SALA 6

Komunikacja interpersonalna czyli jak mówić by nas zrozumiano.

Relacje międzyludzkie są niezwykle ważnym procesem w życiu każdego człowieka, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jakość kontaktów interpersonalnych wyznacza skuteczność życiowych dążeń, dlatego warto zainwestować w rozwój swoich zdolności komunikacyjnych, które usprawnią porozumiewanie się z drugim człowiekiem.

10:15 - 11:15

SALA 6

Zmierz się z Twoim wewnętrznym Sabotażystą.

Pomyśl …jak zmieniłoby się Twoje życie, gdybyś ze swojego słownika wyrzucił słowo problem i zastąpił je słowem wyzwanie? Nie ma gotowej recepty na swobodne opuszczenie „strefy komfortu”. Chcesz zmiany w swoim życiu? Obudź w sobie ciekawość i wyrusz w podróż ...w głąb siebie.

Podczas warsztatu odpowiemy na pytanie -Jak pracować z przekonaniami, nawykami i samooceną? 

10:15 - 11:45

SALA 1

DAJ SOBIE SPOKÓJ, czyli jak poradzić sobie ze stresem przed rozmową o pracę.

Czy zastanawiasz się dlaczego niektórym rozmowy rekrutacyjne przychodzą z łatwością, a innym spędzają sen z powiek? A może chcesz nauczyć się radzić sobie ze napięciem pojawiającym się przed rozmową o pracę? Jeśli stres towarzyszy Twojemu życiu i chcesz zacząć go kontrolować zapraszamy na warsztat Grupy HASCO. Zapewniamy mało teorii i dużo przestrzeni na dyskusje i ćwiczenia.

 

16:05 - 17:35

SALA 1

Autoprezentacja w procesie rekrutacji

Egzamin, pierwsza randka i rozmowa o pracę. Co łączy te 3 sytuacje?

W każdej z nich zależy nam, żeby dobrze wypaść w oczach innych, a na nasz sukces wpływa wiele czynników związanych  z werbalną i niewerbalną komunikacją.

A jak zadbać o autoprezentację w kontakcie z pracodawcą?

Jak zwiększyć szanse na dobrą ocenę podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

Co zrobić, by uznano nas za profesjonalnych i atrakcyjnych kandydatów?

Jeżeli chcesz dowiedzieć się, co wpływa na Twój wizerunek w oczach rekruterów, zapraszamy Cię na wykład.

12:00 - 13:30

SALA 2

MAMA W PRACY - warsztat emocji dla mam.

Pierwsze dni w przedszkolu czy żłobku to wielkie przeżycie zarówno dla rodziców, jaki i dziecka, dlatego zachęcam Cię do warsztatu, podczas którego przekonasz się: - jak walczyć ze stresem adaptacyjnym – jaką formę opieki wybrać dla dziecka - jak zacząć żłobkową czy przedszkolną przygodę bez płaczu - czy warto usamodzielniać dziecko w pierwszych latach jego życia. Ponadto dowiesz się czy: - podjęłaś słuszną decyzję o powrocie do pracy - jakie towarzyszą Ci emocje i jak sobie z nimi radzić - jak godzić rolę matki z rolą bizneswomen.

10:15 - 11:45

SALA 2

POMYSŁ NA MARKĘ - warsztat dla osób planujących rozpoczęcie własnej działalności lub pracujących dl

Warsztat przeznaczony dla osób planujących założyć własną działalność lub pracujących w mikroprzedsiębiorstwach. Podczas warsztatu uczestnicy prowadzeni metodami coachingowymi wypracują ogólny pomysł na markę lub strategię marketingową odpowiadającą potrzebom klientów o pożądanym profilu. Poruszone zostaną również aspekty wizualne kreowania i promowania marki (dobór stylu, kolorystyki, logotypu) oraz sposób komunikowania treści (nazwa, styl, językowy). Każdy biznes może być kreatywny, zapraszamy po inspirację!

 

11:55 - 13:25

SALA 1

Wstęp do zarządzania sobą w czasie.

Krótki trening omawiający podstawowe założenia wiedzy o zarządzaniu sobą w czasie oraz prezentujący proste ćwiczenia i techniki z obszaru tzw. „umiejętności miękkich”. Jest to wstępne szkolenie dla osób pragnących zwiększyć wiedzę dotyczącą doboru celów i poprawić osobistą efektywność poprzez umiejętne planowanie i dopasowanie w czasie.

13:45 - 14:45

SALA 2

Pierwsze 30 dni w pracy- czyli jak sprzedawać produkty, usługi i SIEBIE

Dostałeś tę pracę – GRATULUJE! Jeżeli Ci się jednak wydaje, że w nowej pracy nie będziesz sprzedawcom to się mylisz. Na szkoleniu dowiesz się co i jak robić, by sprzedawać przede wszystkim siebie. Laborantka, księgowy, team leader, tłumacz, manager - wszyscy pracujemy dla dobra klientów - zewnętrznych i wewnętrznych. To oni nas „żywią” i to oni mogą nas „pozbawić pracy”. Im wcześniej to zrozumiesz, tym szybciej zwiększysz swoje szanse na sukces w nowym miejscu.

 

15:00 - 16:00

SALA 2

Mój wewnętrzny bohater - droga do kariery zawodowej

Szkolenie inspiruje i pokazuje, że w każdym z nas jest bardziej i mniej świadomy bohater. Świadomy siebie i sensu drogi, którą podąża lub chce podążać. Spotkanie prowokuje do przemyślenia czy znam swoją drogę i jej cel, czy podążam nią? Czy tylko znam ale nie podążam? A może podążam ale nie wiem, czy jestem na właściwej ścieżce? Uczestnicy mają okazje określić w sobie jednego z 6 własnych bohaterów i skonfrontować ze sobą co jest potrzebne aby świadomie się rozwiać na rynku i robić prawdziwą karierę?

 

15:15 - 17:15

SALA 2

Zarządzanie swoją karierą przez cele - błędy popełniane przy wyznaczaniu celów. Dlaczego nie osiągam

Szkolenie konfrontuje utarte schematy określania i realizacji celów oraz wskazuje na konkretne błędy, które popełniamy. Spotkanie odpowiada na pytanie dlaczego nie osiągamy tego co chcemy? W szkoleniu przedstawianych jest bardzo wiele ciekawych przykładów, które wskazują jak sobie radzić z realizacją celów? Uczestnicy mają okazje poznać konkretną metodę na ustalanie celów i ich realizację.

 

12:15 - 13:15

SALA 3

Budowanie Marki Osobistej

Ja =Marka! Każdy z nas jest ‘jakiś’ w oczach innych. Zbuduj swoją świadomą i zdrową markę z JesteśOK.pl.

 

13:30 - 15:00

SALA 3

Body Power – energia z ciała. Jak spać, jeść i odpoczywać, by przetrwać nawał pracy w pracy? ;-)

Podczas tego wykładu, zawierającego mnóstwo praktycznych porad do zastosowania „od ręki”, dowiecie się m.in.:

  • Jak pracujemy i dlaczego nie wykorzystujemy w 100 % swoich możliwości?

  • Jak powstaje energia z ruchu i jakie ma znaczenie dla naszej efektywności?

  • Dlaczego sen jest potężnym źródłem energii?

  • Jak organizować sobie przerwy w pracy, aby przynosiły spektakularne efekty?

  • Na co nasz organizm wykorzystuje energię płynącą z jedzenia?

15:15 - 16:15

SALA 3

Zostań trenerem biznesu

Wyobraź sobie chirurga bez skalpela albo malarza bez pędzla. My nie wyobrażamy sobie trenera bez profesjonalnego warsztatu. Szkolenie ludzi dorosłych element procesu zwanego Lifelong Learning Programme.

Uczestnicząc w warsztacie dowiesz się czym jest nurt Evidence Based Treaing, poznasz specyfikę pracy trenera w korporacji jak i poza nią, będziesz mógł określić swoją ścieżkę rozwoju w zawodzie trenera biznesu, poznasz podstawowe narzędzia pracy trenera, doświadczysz czym jest budowanie postaw w procesie edukacyjnym.

 

16:30 - 17:30

SALA 3

Baza na Marsie

Agencja kosmiczna postanowiła wybudować na Marsie pierwszą bazę kosmiczną. Przedsięwzięcie to realizowane będzie za pomocą szeregu projektów. Wyzwanie polega na tym, że pierwszy projekt ze względu na presję rządu realizowany jest ad hoc, bez planu. Zespół ma w ten sposób szansę doświadczyć korzyści z poprawnego zaplanowania.

Gra ma charakter eksperymentu, którego zadaniem jest uświadomienie uczestnikom wartości posiadania planu i wpływu na efektywność prowadzenia prac projektowych.

 

10:30 - 11:15

SALA 4

Jak gadać, żeby się dogadać – sztuka efektywnej komunikacji

Warsztat bazuje na najnowszych badaniach z obszaru kognitywistyki i psychologii poznawczej, czyli tego jak działa nasz mózg, ale wszystko będzie podane w sposób pozwalający zastosować treści, ponieważ w efektywnej komunikacji najistotniejszy jest jej aspekt praktyczny. Zero teoretyzowania, czysta praktyka. Efektywna komunikacja ułatwia życie, tak zawodowe, jak i prywatne, pozwala realizować swoje cele w pracy, odczuwać przyjemność w realizacji zadań, być członkiem dobrze działającego zespołu.

 

11:30 - 12:15

SALA 4

Jak zadbać o produktywność w pracy, czyli satysfakcja i wyniki w pracy

Zakładając, że w pracy spędzamy 1/3 część doby, warto ten czas spędzać mądrze. Szkoda życia na czekanie na piątek, piąteczek, piątunio – jeżeli tak będziemy postrzegać pracę, to przyjdzie nam żyć 2/7 życia, Podczas warsztatu przedstawię dobre praktyki z polskich firm, narzędzia, które pomogą znaleźć odpowiedź na pytanie – JAK znaleźć i utrzymać satysfakcję z pracy. Warto zastanowić się jak tworzyć przestrzeń, która sprzyja produktywności (i nie mówię tutaj o piłkarzykach ;) ). Satysfakcja i zadowolenie z pracy po prostu się opłaca (i można to zauważyć na koncie).

 

12:30 - 13:15

SALA 4

Dopasowanie stanowiskowe – co to jest i jak to zrobić?

Niedopasowanie stanowiskowe – obsadzenie stanowisk, osobami, których predyspozycje, zasoby i umiejętności są nieadekwatne do oczekiwań w danym miejscu. Co może zrobić potencjalny pracownik, kandydat do pracy, żeby zadbać o zwiększenie dopasowania, które przyniesie mu więcej korzyści? Co może zrobić pracodawca, żeby nie tracić pieniędzy z tytułu błędnych decyzji? Na te i wiele innych pytań dotyczących dopasowania stanowiskowego znajdziesz odpowiedz podczas warsztatu. Chcesz mądrze planować swoją własną karierę? Ten warsztat jest dla Ciebie.

13:30 - 14:15

SALA 4

Jak skutecznie doprowadzać sprawy do końca? Słów kilka o realizacji projektów

Wszyscy mamy marzenia, ale tylko niektórzy faktycznie je realizują. Zabiorę Cię w podróż po planowaniu, ustalaniu celów i realizacji swoich marzeń. Dowiesz się, jak ustalać priorytety, jak planować zadania i jak nimi zarządzać w czasie. Poznasz podstawy budżetowania i zarządzania projektami. A to wszystko przez pryzmat dwumiesięcznej wyprawy po Azji Południowo-Wschodniej, którą zrealizowałam 2 lata temu.

 

14:30 - 15:15

SALA 4

Pracuj mądrze, a nie dużo – jak efektywnie zorganizować czas pracy?

Zdarzyła Ci się kiedyś taka sytuacja, że jedni koledzy, ludzie z zespołu, w którym działasz pracują ze spokojem i uporządkowaniem, podczas gdy inni „biegają z taczkami”, których nawet nie zdążyli załadować i wciąż są w niedoczasie. A może ty właśnie jesteś taką osobą? Piętrzą Ci się terminy i następuje paraliż zadaniowy – dochodzisz do ściany, kiedy już doba nie chce być dłuższa, a długotrwałe „taczkowanie” doprowadziło Cię do wyczerpania? Na warsztacie dowiesz się jak pracować mądrze, jak delegować zadania, jak zwiększać efektywność swoich działań, aby mieć wyniki w pracy/szkole i czas na przyjemności po pracy.

 

10:15 - 11:45

SALA 5

Design-to-Value Masterclass: Winning the battle for low-cost, high-value products

To Whom: Cost/ Product/ Process/ R&D (hardware) Engineers Purpose: Getting insights & fresh McKinsey view: how to reduce cost and create innovative products across industries.

We will show a fact based, cross-functional approach to increase product value and reduce cost by selecting the most desired product attributes and their execution. We will present real examples and let you participate in workshop activities along with us. You will meet McKinsey Engineers under the lead of Piotr Cependa,Knowledge Analyst from McKinsey office in Wroclaw.

 

12:35 - 14:35

SALA 6

Jak lepiej się zorganizować i więcej osiągać

W trakcie warsztatu zagramy w grę, która pokaże mechanizmy dobrego organizowania. Przećwiczymy później na przykładach na czym polega dobra organizacja i jak mądrze inwestować swój czas. Warsztat dostarczy garść praktycznych narzędzi i umiejętności     

 

14:45 - 16:15

SALA 6

Egzystencja Pełna Znaczenia - jak tworzyć relacje pomiędzy życiem zawodowym, osobistym i społecznym.

Program szkolenia ułatwia formułowanie i analizę najważniejszych celów w życiu osobistym, zawodowym i społecznym. Zwraca uwagę na istotne zależności pomiędzy tymi obszarami. Pomaga zdefiniować indywidualne zdolności i umiejętności, niezbędne w codziennej pracy.

Istotą prezentacji jest wsparcie młodych ludzi wchodzących na rynek pracy. Opracowany przez Davida Gordona, "The Meaningful Existence Model" pomaga przywrócić nam bezpośredni kontakt z tymi elementami nas, które mają sens, są dla nas ważne. Pomagają dokonywać wyborów będących w harmonii z tym, kim jesteś, i z tym, co masz do zaoferowania innym.

Prezentację poprowadzi: Piotr Mencina

 

16:25 - 17:55

SALA 6

„Wiarygodność w oczach pracodawcy” – jak budować taki wizerunek podczas rozmowy rekrutacyjnej

Warsztat poświęcony budowaniu wizerunku kandydata podczas rozmowy rekrutacyjnej. Poruszone zostaną zagadnienia ubiegania się o pracę w kontekście stanowiska pracy, uwarunkowań kulturowych (kandydaci ze Wschodu) oraz formy prowadzenia interview. Uczestnicy zdobędą praktyczne podpowiedzi i wskazówki co robić, aby wzbudzić wiarygodność w oczach potencjalnego pracodawcy. Wartością dodaną będzie wykorzystanie przez Dorotę Jaworską  (akredytowanego konsultanta Insights Dicovery™) metodologii opartej na psychologii Junga, pozwalającej na zastosowanie swoich atutów oraz radzenia sobie z emocjami/stresem towarzyszącymi kandydatom podczas rozmowy rekrutacyjnej

 

10:15 - 11:45

SALA 7

Spójny wizerunek w sieci i realu z elementami dress code

Wizerunek osobisty jest bardzo ważnym elementem budującym markę własną oraz firmy. Pierwsze wrażenie w kontaktach międzyludzkich robimy tylko raz. Ono zaś, decyduje o tym, czy ktoś będzie z nami współpracował i jaką „etykietę” nada nam czy naszej firmie. Świadomość siebie , typu kolorystycznego oraz mocnych stron, zdecydowania pozwala czuć się swobodniej i pewniej siebie w różnych sytuacjach życiowych.

To szkolenie pokaże jak wyzwolić swój potencjał i doskonale zintegrować umysł z ciałem.

 

12:00 - 12:30

SALA 7

Bezpieczne wyjazdy do pracy za granicę – jak nie dać się oszukać

Jak szukać bezpiecznej pracy za granicą?

Przedstawienie źródeł poszukiwania bezpiecznych ofert pracy - na stronach EURES (www.eures.dwup.pl, www.eures.praca.gov.pl, www.eures.europa.eu), Facebook, podczas wydarzeń w regionie: targi, rekrutacje.

Przygotowanie do wyjazdu, korzystanie z usług prywatnych agencji pracy, jak nie dać się oszukać (umowa kierująca do pracy, opłaty), dokąd udać się po poradę dot. pierwszych dni zatrudnienia, prawa pracy, opieki zdrowotnej itp.

 

12:45 - 13:15

SALA 7

Daj się poznać pracodawcy – profesjonalne dokumenty aplikacyjne

Sporządzanie CV w formacie Europass/paszport językowy – jak określić poziom znajomości języka obcego + uznawalność wykształcenia, potwierdzanie kwalifikacji.

 

13:30 - 14:00

SALA 7

Praca w Europie czeka na Ciebie – tu mieszkaj tam pracuj

Zawody deficytowe w Europie, oferty pracy, poszukiwani specjaliści, przedstawienie sytuacji na europejskim i transgranicznym rynku pracy pod kątem ofert pracy jakie posiadamy i poszukiwanych zawodów.

 

14:15 - 15:15

SALA 7

Skuteczność osobista kluczem sukcesu zawodowego

Warsztat poświęcony budowaniu skuteczności osobistej, rozumianej jako umiejętność skutecznego planowania i realizowania swoich celów, budowanie sprzyjających nawyków, świadomość swojej wartości oraz radzenie sobie z emocjami i stresem. Warsztat polecany wszystkim osobom, którym zależy na znalezieniu odpowiedzi jak dobrze sobą zarządzać, przekuwać porażki w siły mobilizujące i osiągać swoje cele z sukcesem

 

15:30 - 17:00

SALA 7

Spójny wizerunek w sieci i realu z elementami dress code

Wizerunek osobisty jest bardzo ważnym elementem budującym markę własną oraz firmy. Pierwsze wrażenie w kontaktach międzyludzkich robimy tylko raz. Ono zaś, decyduje o tym, czy ktoś będzie z nami współpracował i jaką „etykietę” nada nam czy naszej firmie. Świadomość siebie , typu kolorystycznego oraz mocnych stron, zdecydowania pozwala czuć się swobodniej i pewniej siebie w różnych sytuacjach życiowych.

To szkolenie pokaże jak wyzwolić swój potencjał i doskonale zintegrować umysł z ciałem.

 

13:35 - 14:20

SALA 1

Rozmowa kwalifikacyjna bez tajemnic

Podczas szkolenia dowiesz się, jak sposób twojej prezentacji na rozmowie kwalifikacyjnej może wpłynąć na jej rezultat. Pokażemy Ci na co zwrócić uwagę przygotowując się do rozmowy, czego powinieneś się dowiedzieć przed spotkaniem oraz w jaki sposób formułować  odpowiedzi, aby twoi rozmówcy mogli uzyskać z nich pełną informację na temat Twoich umiejętności i kwalifikacji. Dowiesz się również w jaki sposob ocenić, czy stanowisko, na które aplikujesz spełnia Twoje oczekiwania. Po szkoleniu będziesz w stanie wzmocnić swoje umiejętności samoprezentacji, co – mamy nadzieję – przełoży się dla Ciebie na pozytywne zakończenie rekrutacji, w której weźmiesz udział!

 

14:30 - 15:15

SALA 1

Czy to Twój matrix? Skuteczne budowanie kariery w dużej organizacji.

Na szkoleniu dowiesz się co znaczą tajemnicze skróty SSC/BPO. Na przykładzie Credit Suisse pokażemy Ci jakie możliwości niesie ze sobą praca w międzynarodowej organizacji. Przedstawimy Ci również obraz lokalnego rynku i różnice pomiędzy rozbudowaną strukturą organizacyjną a strukturą mniejszych firm. Po szkoleniu będziesz wiedział i rozumiał jak poruszać się w środowisku oraz kulturze globalnych firm oraz jak zaplanować swój własny rozwój w ramach możliwości wewnętrznych oferowanych przez Credit Suisse. Udowodnimy również, że jest w nich też miejsce i czas na rozwój Twoich pasji i zainteresowań!

15:25 - 15:55

SALA 1

Mistrzowskie wystąpienia publiczne

Podczas warsztatu poznasz:

- 4 warstwy mistrzowskiej prezentacji;

- 3 sztuczki używane przez 10% najlepszych Mówców;

- 2 sposoby na przygotowanie idealnej mowy;

- 1 warunek, dzięki któremu wszystko powyższe nie będzie miało znaczenia .

Warsztat poprowadzi:

Prezes wrocławskiego klubu mówców: Biznes Toastmasters WrocLove i najstarszy stażem wrocławski Toastmaster.

Mówca, prezenter i wykładowca z tematyki wystąpień publicznych, a prywatnie zdobywca wszystkich szczytów Korony Gór Polski.

 

16:35 - 17:20

SALA 5

Jak być Agile w każdej sytuacji?

Agile to nie tylko projekty IT. Zwinnym można być wszędzie, nawet w domu. Podczas szkolenia, pokażę Ci jak być efektywnym w czasie i jak wykorzystać jedną ze zwinnych metodyk do pokonywania trudności w osiąganiu celów prywatnych i zawodowych.

Warsztat poprowadzi:

Piotr Gdaniec, Agile Coach CSP z doświadczeniem w prowadzeniu projektów Scrumowych i Kanbanowych, obecnie realizujący projekty e-commerce. Prywatnie fotograf, koszykarz i ojciec trójki dzieci.

 

15:30 - 16:15

SALA 4

Tyle samo dostajesz ile dajesz – warunki pracy a produktywność pracownika

Szkolenie będzie dotyczyło nastawienia kandydata do procesu poszukiwania pracy oraz wpływu podejścia pracodawcy na zaangażowanie i produktywność pracowników. Omówimy na przykładach następujące kwestie:

1.Etap przygotowania CV: analiza CV – jak powinno i jak nie powinno ono wyglądać.

2.Słów kilka o rozmowie rekrutacyjnej: Jak zrobić dobre wrażenie? Czego unikać na rozmowie rekrutacyjnej?

3.Jak system benefitów pracowniczych wpływa na zaangażowanie pracownika?

4.Rodzaje benefitów.

5.Pasje pracowników a praca.

 

11:55 - 12:55

SALA 5

Kaufland dla przedsiębiorczych - trening negocjacyjny

Praca w międzynarodowej korporacji i jednoczesne bycie przedsiębiorcą wydaje Ci się niemożliwe? Niekoniecznie. U nas możesz tego doświadczyć - sprawdź, jak my to robimy.

Jeśli lubisz wyzwania, działasz samodzielnie i nie boisz się podejmować decyzji, to idealne miejsce dla Ciebie. Umiesz rozwiązywać trudne zadania? Masz mnóstwo niekonwencjonalnych pomysłów? Spróbuj zmierzyć się z naszym zadaniem i przygotuj się na szybki trening negocjowania!

 

13:05 - 14:05

SALA 5

Zarządzanie Nieruchomościami - Sukces do wynajęcia!

Wiesz jakich trików marketingowych i finansowych należy użyć planując strategię wynajmu powierzchni? Poznaj sposoby na efektywne zarządzanie powierzchniami komercyjnymi.

Z nami to proste! Przyjdź i WYNAJMIJ SUKCES z firmą Kaufland!

 

14:15 - 15:15

SALA 5

Ekspansja, czyli właściwie co? Dowiedz się więcej, na krótkim kursie

Na naszych warsztatach przez moment staniesz się ekspanderem. Chcemy, abyś pomógł nam w znalezieniu dwóch lokalizacji pod przyszłe markety Kaufland w jednym z dużych miast.

W tym celu musisz dokonać analizy miasta i obrać określoną strategię. W trakcie tej części zadania dowiesz się, na czym polega praca w ekspansji i jakie czynniki trzeba wziąć pod uwagę szukając najlepszego miejsca pod market. Nad całością będą czuwać nasi najlepsi ludzie, którzy otworzyli już niejeden market.

 

15:25 - 16:25

SALA 5

Nie przegap stacji do wymarzonej pracy!

Czy istnieje wymarzona praca? My uważamy, że tak! Zapraszamy Was na warsztat z wykorzystaniem metody design thinking, który pozwoli odkryć komponenty wymarzonej pracy. Celem warsztatu jest wypracowanie recepty na to, jak jej szukać, a w konsekwencji - jak ją znaleźć. Wspólnie odkryjemy co jest ważne w wyborze pracodawcy, pobudzimy wyobraźnię i rozbudzimy apetyt na wymarzoną pracę!

 

16:30 - 17:15

SALA 4

Jak sprzedać się na rozmowie kwalifikacyjnej

Jak się sprzedać na rozmowie kwalifikacyjnej, czyli jak:

- zostać zauważonym przez rekrutera

- dostać się na rozmowę kwalifikacyjną

- zrobić dobre wrażenie

- skutecznie zaprezentować swoją wartość

- nie spalić mostów

10:30 - 12:00

SALA 3

Z jakim pracodawcą warto wyruszyć w podróż? Wartości w miejscu pracy

Każda firma definiuje siebie wokół różnych wartości, jednak niektóre z nich wydrukowane są tylko na plakatach jako puste słowa. Powoduje to, że pracownicy coraz częściej zmieniają pracę… Zastanawiałeś się z jakim pracodawcą chcesz pracować? Czego oczekujesz od niego? Tylko wysokiego wynagrodzenia, dodatkowych świadczeń, czy też bezpieczeństwa, zaufania, uczciwości i rzetelności? Jeśli zależy Ci, by świadomie podejmować decyzje o wyborze pracodawcy i wiedzieć, gdzie warto wysłać CV - to spotkanie jest dla Ciebie. Zapraszamy na kreatywne warsztaty, na których wcielając się w rolę pracownika firmy wraz z zespołem wyruszysz w „podróż służbową” z przygodami, poczujesz na własnej skórze, jak realizujesz wartości w swoim życiu zawodowym, poszukasz rozwiązań dla napotkanych po drodze sytuacji i będziesz się przy tym dobrze bawił.

Warsztat będzie poprowadzony przez przedstawicieli MAHLE SSC we Wrocławiu: Paulinę Kalisz-Friedrich (HR Business Partner), Natalię Zielińską (Head of Finance) oraz Tomasza Głucha (Head of IT).

Strefy

Strefa szybkich rekrutacji

To miejsce, w którym już tylko Twoje umiejętności dzielą Cię od wymarzonej pracy. Sprawdź listę pracodawców, znajdź interesującą Cię firmę i umów się na Szybką Rekrutację!

Strefa ofert pracy

Odwiedź naszą ściankę z najświeższymi ofertami pracy i zobacz, jakie wymagania mają pracodawcy.

Strefa konsultingu CV

Nasi doradcy zawodowi podpowiedzą Ci, co poprawić w Twoim CV, by było idealne. W tym miejscu zrobisz sobie również profesjonalne zdjęcie.

Strefa ksero

Skończyły Ci się CV? Nie szkodzi. U nas zupełnie za darmo wydrukujesz swoje dokumenty aplikacyjne.

Strefa relaksu

Zmęczyłeś się przemierzając labirynt stoisk? Odpocznij przy kawie i dźwiękach muzyki, by odzyskać siły przed polowaniem na najlepsze oferty :)

Kiedy i gdzie?

25 października 10:00 - 18:00

Wrocław Hala Stulecia , ul. Wystawowa 1

Dojazd

Linie 1, 4, 2, 10, 145, 146 - przystanek "Hala Stulecia"

Szukaj połączeń

Pokaż znajomym, jak się szuka pracy i wygraj nagrody!

Dołącz do wydarzenia Udostępnij

Weź udział w targach pracy Career EXPO

Error message here!

Ukryj Error message here!

Zapomniałeś hasła?

Zapomniałeś hasła? Podaj twój adres e-mail, a wyślemy Ci na niego informacje dotyczące resetowania hasła.

Error message here!

Back to log-in

Close