Poznań

18.04.2018 / 10:00 - 18:00

MTP, Pawilon 15

Wydarzenie rozpoczyna się za
5dni
08godzin
51minut
48sekund

Pracodawcy

Spotkaj się z czołowymi pracodawcami z Wielkopolski i przekonaj ich, aby zatrudnili właśnie Ciebie

Partnerzy


Branże: Internet / e-Commerce / Nowe Media

Branże: Finanse / Ekonomia

Branże: Finanse / Ekonomia

Pozostali Pracodawcy


Branże: Programowanie Badania i rozwój IT - Rozwój oprogramowania

Branże: Finanse / Ekonomia

Branże: Call Center Obsługa klienta

Branże: Produkcja

Branże: Bankowość

Branże: Zdrowie / Uroda

Branże: IT Call Center Obsługa klienta

Branże: Programowanie Bazy danych IT - Administracja

Branże: IT IT - Rozwój oprogramowania

Branże: Bankowość

Branże: Bankowość Finanse / Ekonomia

Branże: Bankowość

Branże: Administracja biurowa Finanse / Ekonomia Human Resources / Zasoby ludzkie

Branże: Automotive

Branże: Produkcja

Branże: Automotive

Branże: Finanse / Ekonomia

Branże: Programowanie IT - Rozwój oprogramowania

Branże: Bankowość Finanse / Ekonomia

Branże: Badania i rozwój Finanse / Ekonomia

Branże: Transport / Spedycja

Branże: IT IT - Administracja Obsługa klienta

Branże: Produkcja

Branże: Obsługa klienta Sprzedaż - Sieci handlowe

Weź udział w targach pracy Career EXPO

Program

Chcesz podnieść swoje kwalifikacje, a może dowiedzieć się, w czym tkwi tajemnica sukcesu liderów biznesu? Wybierz coś dla siebie z naszej listy darmowych szkoleń i prelekcji z ciekawymi gośćmi - zapisz się i chłoń wiedzę.

10:30 - 11:15

SCENA GŁÓWNA

Jeśli marzyć, to zgodnie z planem - success stories Prezesów firm

Dziś są prezesami międzynarodowych spółek, ale każdy z nich zaczynał swoją drogę na szczyt na najniższym szczeblu kariery. To, że znajdują się właśnie w tym miejscu, nie jest dziełem przypadku, ale lat wyrzeczeń, poświęceń i konsekwentnego podejmowania decyzji. Posłuchaj historii o wzlotach i upadkach, spektakularnych kryzysach i wielkich sukcesach. Znajdź swoją inspirację, a może to Ty za kilka lat będziesz siedział na ich miejscu...

Marek Jurkiewicz
Prezes
InfoPraca.pl

Łukasz Matkowski
Managing Director
KolacjaFirmowa.pl

Sebastian Woźniak
Właściciel
BAKO Kreatywni

Michał Zawiasa
CEO
Glodny.pl, w Szwecji Hungrig.se

11:30 - 12:15

SCENA GŁÓWNA

Czy warto być fioletową wiewiórką, czyli kogo szukają rekruterzy?

W środowisku HR to urocze zwierzątko o niecodziennym kolorze futra jest synonimem kandydata dokładnie spełniającego wymagania na konkretne stanowisko. Jak zbliżyć się do tego ideału, a tym samym skutecznie aplikować? I czy rzeczywiście rekruterzy szukają tylko fioletowych wiewiórek? Słuchając naszych gości dowiesz się m in., jakie umiejętności są szczególnie doceniane na rynku, dlaczego strategia działania jest tak ważna w procesie poszukiwania pracy, a także, jak spersonalizować swoje dokumenty aplikacyjne. Zastosuj się do ich rad, a propozycje pracy będą się sypać, jak orzechy z drzewa :) 

Aleksandra Jahns
Kino Helios Poznań
Dyrektor

Ada Latańska
Talent Acquisition Team Leader
HAYS Poland Sp. z o.o.

12:20 - 12:50

SCENA GŁÓWNA

FRIS w służbie kreatywnej komunikacji

Dlaczego z jednymi rozmawia się łatwiej, a z innymi nie można znaleźć wspólnego języka?

Co nas różni i jaki to ma wpływ na komunikację?

Jak mówić, by się porozumieć?

Jak przekazywać informacje i przedstawiać swoje pomysły, aby wzbudzać ciekawość i zainteresowanie?

Jakimi cechami przejawia się twórcze myślenie?

Jak zwiększyć efektywność przekazu?

O komunikowaniu się między sobą, o formułowaniu myśli w jednoznaczny sposób i pobudzaniu w sobie kreatywności powiemy na głównej scenie Targów Pracy Career EXPO.

Zamieńmy ze sobą wiele słów. Zapraszamy.

 

Aneta Kaczmarek
Certyfikowany trener FRIS
Alekariera.pl

Ewa Szumlak
Certyfikowany trener FRIS
Alekariera.pl

13:00 - 13:45

SCENA GŁÓWNA

Jak znaleźć swoje miejsce w życiu?

Wybieranie studiów, staży, praktyk, pierwszej pracy i - szczerze mówiąc - każdej kolejnej ścieżki kariery to decyzje definiujące miejsce człowieka w jego własnym świecie, w tym jak wygląda jego życie. Jak mądrze podejmować te decyzje, czym kierować się przy wyborze pracy lub dalszego wykształcenia? I jak wykorzystywać te decyzje dla jeszcze lepszej przyszłości? Chętnie opowiem!

 
Dodatkowym walorem prelekcji będzie graphic recording Ewy Szumlak, czyli przełożenie słów na wielkoformatowy rysunek, tworzony na żywo. Jego zadaniem jest przekazanie najistotniejszych części wystąpienia w atrakcyjnej formie. Służy efektywniejszemu przyswojeniu treści, zaangażowaniu uczestników i zbudowaniu relacji, jest także oryginalną pamiątką i materiałem do wykorzystania w działaniach promocyjnych.  

Andrzej Tucholski
Psycholog biznesu, strateg
.

14:00 - 14:45

SCENA GŁÓWNA

Moderowanie kariery - kurs na sukces!

Choć życie czasem prowadzi nas dziwnymi ścieżkami, nie warto zostawiać wszystkiego własnemu biegowi. Tym bardziej czegoś tak ważnego, jak kariera zawodowa, która wywiera realny wpływ na inne płaszczyzny naszej egzystencji. Dlatego już na początku drogi zawodowej powinniśmy rozpocząć konsekwentne i świadome budowanie naszej kariery. Od czego zacząć, jak wytrwać w swoich postanowieniach i realizować je mimo przeciwności? Nie bój się zapytać o to naszych ekspertów.


 

Oskar Fikus
Wiceprezes
Fundacja PANHERI

Przemysław Machynia
Psycholog Biznesu, Trener i Coach
FSWO Sp. z o.o.

Marek Szymański
Kierownik ds. Komunikacji i EB
Phoenix Contact Wielkopolska Sp. z o.o.

Michał Łęgowski
Założyciel
Trainbrain Polska Sp. Z o.o.

15:00 - 15:45

SCENA GŁÓWNA

Career Error

Każdy z zaproszonych gości przedstawi Wam ciekawą, pełną zaskakujących i śmiesznych informacji historię. Podczas prelekcji goście opowiedzą o nieprzewidywalnych sytuacjach w biurze czy niefortunnych przypadkach przy finalizowaniu zamówień. Podzielą się swoimi największymi porażkami, które spotkały ich w trakcie całej kariery zawodowej. Pochwalą się ciekawą historią zawodową i opowidzą z jak twardymi ścianami musieli się zderzać po drodze budowania własnego biznesu. Uczestnicy spotkania wyjdą z niego ze świadomością tego, jak ważne jest dobre przygotowanie i że to często nabyte wcześniej doświadczenie ratuje nas z kryzysowych sytuacji.

Justyn Czekański
Netguru
Starszy specjalista ds zarządzania wiedzą i rozwoju pracowników

Nicole Devetzi
Współtwórca grupy
BAKO Kreatywni

Marcin Kasperski
Prezes
Fundacja PANHERI

12:45 - 13:30

SALA 5

Jak sprzedać się na rozmowie kwalifikacyjnej

Jak się sprzedać na rozmowie kwalifikacyjnej, czyli jak:

- zostać zauważonym przez rekrutera

- dostać się na rozmowę kwalifikacyjną

- zrobić dobre wrażenie

- skutecznie zaprezentować swoją wartość

- nie spalić mostów

 

10:30 - 11:15

SALA 2

Korpo – jak inni to widzą? Jak jest naprawdę

Szkolenie ma na celu zapoznanie młodych ludzi z pracą w dużych korporacjach , zapoznanie się z językiem korporacyjnym  oraz przedstawienie jakie są wady i zalety takiej pracy .Spotkanie ma na celu przełamanie uszytych stereotypów , że praca w korporacji nie jest  tylko dla finansistów .

 

11:30 - 12:15

SALA 2

Sprzedaż i dystrybucja opakowań szklanyc

Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z branżą produkcyjną wyrobów szklanych , podniesienie świadomości dbania o środowisko oraz przedstawienie nowych technik sprzedażowych .

 

10:30 - 12:15

SALA 3

ZARZĄDZANIE TEMPERAMENTAMI W PRACY PROJEKTOWEJ

Zbudowanie efektywnego zespołu to trudne zadanie. W grę wchodzą nie tylko indywidualne kompetencje, ale także charakterologiczne uwarunkowania jednostek.

W trakcie modułu Elżbieta Malik  opowie, jak właściwie dobierać ludzi do projektu, jak ich motywować i dobierać zadania. Wisienką na torcie spotkania będzie mini-moduł o szefach psychopatach.

 

12:30 - 13:45

SALA 3

POKONYWANIE OBIEKCJI W SPRZEDAŻY

Szkolenie będzie  dotyczyło ważnych sygnałów sprzedażowych jakimi są zastrzeżenia czy wymówki klientów - czyli Obiekcje.

W trakcie warsztatu Nicole Devetzi zarysuje obraz negocjacji przy zbijaniu obiekcji jak i porozmawia z wami o ich rodzajach, przyczynach,  a także o tym, jak sobie z nimi radzić w różnych sytuacjach życiowych.

 

10:30 - 12:00

SALA 4

CV, które Cię sprzeda!

Dobre CV, które sprzedaje Ciebie jako kandydata to dla wielu wciąż ogromne wyzwanie. Na szkoleniu otrzymasz proste i sprawdzone sposoby (ponad 40 osób zbudowało w ten sposób CV i otrzymało pracę, o jaką się starało) na stworzenie skutecznego CV

12:20 - 13:50

SALA 4

Zwycięsko przez rekrutację

Jak przejść zwycięsko przez rozmowę kwalifikacyjną? Jak odpowiadać na najtrudniejsze i najdziwniejsze pytania rekruterów? I w końcu jak rozmawiać o wynagrodzeniu? Te najważniejsze obszary każdej rozmowy będą przedmiotem tego szkolenia. Przyjdź i wygraj kolejne rozmowy z rekruterami.

 

14:10 - 15:40

SALA 4

Techniki sprzedaży w rekrutacji czyli jak sprzedać siebie

Czy techniki sprzedaży przydadzą się w czasie starań o pracę? OCZYWIŚCIE! W procesie rekrutacji Ty jesteś produktem, a rekruter klientem, który kupi albo Ciebie albo Twoją konkurencję. Poznaj najskuteczniejsze techniki sprzedaży i negocjacji, które ułatwią Ci zwycięskie przejście przez rozmowę kwalifikacyjną.

16:00 - 17:30

SALA 4

Jak zbudować zdrową pewność siebie na co dzień i w pracy

Pewność siebie to coś innego niż bycie bucem czy chamem. To zestaw odpowiednich przekonań na swój własny temat, niezależnie od tego, jak wyglądasz, co robisz i jak żyjesz. To też determinant, który określa to, co robisz każdego dnia i jak to robisz. A jak świadomie zbudować zdrową pewność siebie? Odpowiedź na szkoleniu.

 

10:30 - 12:30

SALA 5

Zaprojektuj karierę metodą Design Thinking.

Podczas warsztatów poznasz metodę projektowania i twórczego rozwiązywania problemów w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb klienta. Będziesz miał okazję doświadczyć najważniejszych etapów procesu Design Thinking takich jak diagnozowanie problemów, kreatywne generowanie rozwiązań i szybkie prototypowanie. Będziesz wiedział, jak wykorzystać narzędzia Design Thinking do projektowania kariery i wprowadzania zmian w życiu zawodowym.

 

13:45 - 14:45

SALA 5

DOBRA PRACA

Prezentacja zachęca do rozważnego podejmowania decyzji o wyborze miejsca i stanowiska pracy.

Co to jest dobra praca? Co wpływa na nasze decyzje o wyborze pracy? Jak ustrzec się błędu przy wyborze pracy?

 

15:00 - 16:30

SALA 5

NGO - miejsce pomocy, miejsce pracy

Zaangażowanie w realizację celów organizacji pozarządowych kojarzy się powszechnie z pracą na zasadach wolontariatu. Tymczasem sprawnie funkcjonujące fundacje i stowarzyszenia są prężnie rozwijającym się rynkiem pracy dla coraz szerszego grona specjalistów, w tym - humanistów. Jak znaleźć zatrudnienie w NGO? Skąd NGO mają pieniądze? Jak pracować z misją, a przy tym osiągać satysfakcjonujący poziom zarobków? Szkolenie poświęcone realiom pracy w organizacjach pozarządowych.

10:30 - 11:30

SALA 6

Rób to co kochasz, a nigdy nie będziesz musiał pracować

Słowa inspirowane cytatem Konfucjusza, który miał go powiedzieć 2500 lat temu są nadal aktualne. Uczestnicy dowiedzą się jak budować swoją karierę w oparciu o mocne strony, talenty czy nawet hobby. Odkrywanie tego w czym jest się naprawdę dobrym pomaga w planowaniu kariery zawodowej. O tym jak odkrywać i wykorzystywać swoje talenty opowiem w trakcie prelekcji dla uczestników Career EXPO.

 

11:40 - 12:40

SALA 6

Mity i fakty na temat własnej firmy - Z czym wiąże się bycie przedsiębiorcą?

Każdy kiedyś myślał o założeniu własnego biznesu, więc teoretycznie byłoby to szkolenie dla każdego. W praktyce jest to spotkanie dla ludzi, którzy podchodzą do tego poważnie. Wbrew pozorom nie będziemy mówić o bajkach w postaci wolności, niezależności i byciu własnym szefem, a o kłującej prawdzie w oczy z jaką spotykają się przedsiębiorcy w pierwszych latach prowadzenia firmy. Będzie trochę pesymistycznie... ale jeśli to przetrwasz to znaczy, że jesteś gotowy.

 

12:50 - 13:50

SALA 6

Zarządzanie i planowanie kariery zawodowej - Jak osiągnąć sukces na rynku pracy?

Każdy z nas potrzebuje źródła utrzymania i spełnienia. Może mamy w głowie wizję wymarzonej pracy, ale jakie kroki podjąć, aby zacząć się do niej zbliżać? Trudno liczyć na to, że stanowisko, którego pragniemy, spadnie nam z nieba. Lepiej wyposażyć się w zestaw użytecznej wiedzy, narzędzi i umiejętności, które rozwieją tajemnice działania rynku pracy i pomogą nam znaleźć na nim swoje miejsce. Ponadto, istnieją pewne metody, które długoterminowo zapewnią nam prawie każdą pracę. Czy to możliwe? Sprawdź sam na tym szkoleniu.

 

14:00 - 15:00

SALA 6

Łap za stery – 7 zasad świadomego zarządzania swoją karierą

Zapraszam na pokład statku Twoja Kariera, na którym to Ty trzymasz stery i wyznaczasz kurs. Na tym szkoleniu poznasz 7 zasad świadomego zarządzania swoją karierą, dzięki którym będzie Ci łatwiej nawigować po morzu życia zawodowego. Dowiesz się, co jest potrzebne, by podejmować świadome wybory zawodowe, czy dokładne wyznaczenie celu wystarczy, by go osiągnąć, czym jest audyt kariery oraz jak budować swoją markę osobistą, by rekruterzy sami zgłaszali się do Ciebie.

 

14:00 - 15:10

SALA 1

PRZEGLAD TECHNIK SELEKCJI PODCZAS PROCESÓW REKRUTACYJNYCH – CZEGO MOŻESZ SIĘ SPODZIEWAĆ

1. Rozmowa rekrutacyjna – jak przebiega, jak się do niej dobrze przygotować i jak odpowiadać na pytania rekrutujących 

2. Testy wiedzy i próbki pracy – jak mogą wyglądać

3. Testy osobowościowe – jak je interpretować, do czego służą i jak się na nich „niewyłożyć”

4. Assesment Center – co to jest, w jakich procesach rekrutacyjnych jest stosowany, jak się przygotować do assesmentu

5. Grywalizacja w rekrutacji

 

15:20 - 16:30

SALA 1

AUTOPREZENTACJA PODCZAS ROZMOWY REKRUTACYNEJ

1. Dobre wrażenie możesz zrobić tylko raz – o roli pierwszego wrażenia w budowaniu swojego pozytywnego wizerunku

2. Techniki autoprezentacji:

a. wygląd zewnętrzny – jego wpływ na pewność siebie i odbiór podczasrozmowy

b. komunikacja wokalna – tembr i ton głosu

c. komunikacja niewerbalna – postawa, kontakt wzrokowy, uścisk dłoni, gestykulacja, uśmiech

d. komunikacja werbalna – słowa mają znaczenie

3. Lęk przed rozmową – techniki radzenia sobie z tremą

a. skąd się bierze trema

b. co robić, gdy drży głos

c. co robić, gdy zasycha w gardle etc.

 

15:30 - 17:30

SALA 3

„Dzień dobry i co dalej?” Znaki rozpoznania i strukturalizacja czasu.

Warsztat wprowadzi uczestników w dwa modele, wywodzące się z analizy transakcyjnej (AT): strukturalizację czasu oraz znaki rozpoznania. Będziemy przyglądać się temu, jak i po co wchodzimy w relacje z innymi ludźmi, w jaki sposób zwyczajowo „zauważamy” innych ludzi i w jaki sposób reagujemy na to, jak oni nas „zauważają”. Zastanowimy się też jak możemy podchodzić do czasu oraz jakie schematy wykorzystania czasu stosujemy.

Warsztat został pomyślany jako inspiracja do refleksji. Aktywny udział pomoże uczestnikom lepiej rozumieć siebie samych, komunikację oraz innych ludzi, z którymi żyjemy i pracujemy.

 

10:30 - 12:00

SALA 1

Trzy kroki do wymarzonej pracy

Szkolenie, które ma na celu przygotowanie kandydata do poszukiwania pracy, przygotowania dokumentów aplikacyjnych oraz umiejętnego zaprezentowania się w trakcie rozmowy rekrutacyjnej.

  • Moje miejsce na rynku pracy.
  • Czego oczekują obecnie pracodawcy od kandydatów do pracy?
  • W jaki sposób pracownicy szukają pracy, a jak pracodawcy zdobywają pracowników.
  • W jaki sposób zbudować swój pozytywny wizerunek na rynku pracy?
  • Pokaż mi swoje CV, a powiem Ci kim jesteś? – czyli jak stworzyć odpowiednie CV.
  • Dlaczego list motywacyjny jest ważny?
  • Rozmowa rekrutacyjna – w jaki sposób się do niej przygotować, jakie są jej etapy, w jaki sposób najlepiej się zaprezentować?
  • Jak zaplanować dalsze etapy drogi zawodowej.
 

14:00 - 15:15

SALA 3

Motywacja - Mity i fakty szkoleniowe

Co to jest Motywacja?
Sposoby uczenia się - Fakty i Mity Szkoleniowe

Uczestniczenie w tym procesie, pozwala klientowi zobaczyć sposób w jaki on i tylko on poznaje świat. W dalszej kolejności, następuje proces transferu wiedzy w umiejętnościach. A to powoduje zmianę. Zaczyna się ona od odpowiedzi na kluczowe pytania, których bardzo często ani my sami, ani nikt inny nie zadajemy sobie w życiu:

– Kim jestem?

– Czego chcę?

– Czego potrzebuję?

– Co czuję?

– Jaka jest moja misja?


"Piramida Uczenia Się"
 
Jako podstawowy moduł  szkoleń używany przez instytucje zajmujące się szeroko rozumianym kształceniem, uczelnie wyższe oraz firmy szkoleniowe. Wszystkie podmioty zajmujące się edukacją mówią o szkoleniach i metodach uczenia niejednokrotnie doprowadzając do powstania karykaturalnego pojmowania istoty metod przyswajania wiedzy, jednocześnie stając się podstawą ćwiczeń, gier i aktywizacji grup szkoleniowych, .

12:30 - 14:00

SALA 2

Zarządzanie zmianą

Posiadanie planu doskonałego projektu, najlepszej wizji lub rozwiązania jakiegoś problemu nie gwarantuje, że jego wprowadzenie zakończy się sukcesem. Jeśli chcemy wprowadzić zmiany w organizacji  musimy zrozumieć, jak zmiana wpływa na jednostkę. Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z modelem ADKAR, który jest jednym z modeli zarządzania zmianą. Model ten ozwala zrozumieć, jak działa zmiana w wymiarze indywidualnym oraz jakie działania należy podjąć, by osiągnąć sukces we wdrożeniu zmiany.

 

14:15 - 15:45

SALA 2

Od budowy samolotu do zarządzania procesami w Customer Experience

Razem z innymi uczestnikami zbudujesz samolot i usprawnisz proces. Dowiesz się jakie są role w procesie, w jaki sposób możesz wpłynąć na jego efektywność i jak takie podejście przekłada się zadowolenie Klientów dzięki pracy Customer Experince w Allegro.

 

Strefy

Strefa szybkich rekrutacji

To miejsce, w którym już tylko Twoje umiejętności dzielą Cię od wymarzonej pracy. Sprawdź listę pracodawców, znajdź interesującą Cię firmę i umów się na Szybką Rekrutację!

Strefa ofert pracy

Odwiedź naszą ściankę z najświeższymi ofertami pracy i zobacz, jakie wymagania mają pracodawcy.

Strefa konsultingu CV

Nasi doradcy zawodowi podpowiedzą Ci, co poprawić w Twoim CV, by było idealne. W tym miejscu zrobisz sobie również profesjonalne zdjęcie.

Strefa ksero

Skończyły Ci się CV? Nie szkodzi. U nas zupełnie za darmo wydrukujesz swoje dokumenty aplikacyjne.

Strefa relaksu

Zmęczyłeś się przemierzając labirynt stoisk? Odpocznij przy kawie i dźwiękach muzyki, by odzyskać siły przed polowaniem na najlepsze oferty :)

Kiedy i gdzie?

18 kwietnia, 10:00 - 18:00

Poznań, MTP, Pawilon 15, ul. Głogowska 14

Dojazd

Linie 5, 6, 8, 10, 11, 18 - przystanek "Dworzec Zachodni"

Dodaj do kalendarza

Szukaj połączeń

Pokaż znajomym, jak się szuka pracy i wygraj nagrody!

Dołącz do wydarzenia Udostępnij

Weź udział w targach pracy Career EXPO

Error message here!

Ukryj Error message here!

Zapomniałeś hasła?

Zapomniałeś hasła? Podaj twój adres e-mail, a wyślemy Ci na niego informacje dotyczące resetowania hasła.

Error message here!

Wróć do logowania!

Close