POMOŻEMY CI ZNALEŹĆ WYMARZONĄ PRACĘ

NA NAJWAŻNIEJSZYM WYDARZENIU REKRUTACYJNYM W POLSCE!


Poznań 21.11.2017 10:00 - 18:00
MTP, Pawilon 15, ul. Głogowska 14

Pracodawcy

Spotkaj się z czołowymi pracodawcami z Wielkopolski i przekonaj ich, aby zatrudnili właśnie Ciebie

Partnerzy Strategiczni

Niestety, nie znaleźliśmy żadnych partnerów dla podanych kryteriów wyszukiwania.

Partnerzy


Pozostali Pracodawcy

Jest w czym wybierać!
W sumie na naszych targach gościmy 15 firm(y).

Branże: Call Center , Inne , Internet / e-Commerce / Nowe Media

Branże: Bankowość ,

Branże: Finanse / Ekonomia ,

Branże: Produkcja ,

Branże: Human Resources / Zasoby ludzkie , Internet / e-Commerce / Nowe Media ,

Branże: Finanse / Ekonomia ,

Branże: Inne ,

Branże: Human Resources / Zasoby ludzkie ,

Program

Chcesz podnieść swoje kwalifikacje, a może dowiedzieć się, w czym tkwi tajemnica sukcesu liderów biznesu? Wybierz coś dla siebie z naszej listy darmowych szkoleń i prelekcji z ciekawymi gośćmi - zapisz się i chłoń wiedzę.

Szukaj według tagów

10:30 - 11:15

SCENA GŁÓWNA

Jeśli marzyć, to zgodnie z planem - success stories Prezesów firm

Dziś są prezesami międzynarodowych spółek, ale każdy z nich zaczynał swoją drogę na szczyt na najniższym szczeblu kariery. To, że znajdują się właśnie w tym miejscu, nie jest dziełem przypadku, ale lat wyrzeczeń, poświęceń i konsekwentnego podejmowania decyzji. Posłuchaj historii o wzlotach i upadkach, spektakularnych kryzysach i wielkich sukcesach. Znajdź swoją inspirację, a może to Ty za kilka lat będziesz siedział na ich miejscu...

11:30 - 12:15

SCENA GŁÓWNA

Czy warto być fioletową wiewiórką, czyli kogo szukają rekruterzy?

W środowisku HR to urocze zwierzątko o niecodziennym kolorze futra jest synonimem kandydata dokładnie spełniającego wymagania na konkretne stanowisko. Jak zbliżyć się do tego ideału, a tym samym skutecznie aplikować? I czy rzeczywiście rekruterzy szukają tylko fioletowych wiewiórek? Słuchając naszych gości dowiesz się m in., jakie umiejętności są szczególnie doceniane na rynku, dlaczego strategia działania jest tak ważna w procesie poszukiwania pracy, a także, jak spersonalizować swoje dokumenty aplikacyjne. Zastosuj się do ich rad, a propozycje pracy będą się sypać, jak orzechy z drzewa :) 

12:15 - 13:35

SCENA GŁÓWNA

12:45 - 13:30

SCENA GŁÓWNA

AUTENTYCZNOŚĆ NA RYNKU PRACY. Czyli jak osiągnąć sukces i pozostać sobą

Czego naprawdę pracodawcy oczekują od kandydatów? Które działania z zakresu personal brandingu przynoszą najlepsze efekty? I jak robiąc mniej, zwiększyć swoje szanse na zdobycie wymarzonej pracy? Zapraszam na spotkanie!

Zyta Machnicka
Employer Branding Partner
Lightness

14:00 - 14:45

SCENA GŁÓWNA

Moderowanie kariery - kurs na sukces!

Choć życie czasem prowadzi nas dziwnymi ścieżkami, nie warto zostawiać wszystkiego własnemu biegowi. Tym bardziej czegoś tak ważnego, jak kariera zawodowa, która wywiera realny wpływ na inne płaszczyzny naszej egzystencji. Dlatego już na początku drogi zawodowej powinniśmy rozpocząć konsekwentne i świadome budowanie naszej kariery. Od czego zacząć, jak wytrwać w swoich postanowieniach i realizować je mimo przeciwności? Nie bój się zapytać o to naszych ekspertów.


 

15:00 - 15:45

SCENA GŁÓWNA

Career Error

Każdy z zaproszonych gości przedstawi Wam ciekawą, pełną zaskakujących i śmiesznych informacji historię. Podczas prelekcji goście opowiedzą o nieprzewidywalnych sytuacjach w biurze czy niefortunnych przypadkach przy finalizowaniu zamówień. Podzielą się swoimi największymi porażkami, które spotkały ich w trakcie całej kariery zawodowej. Pochwalą się ciekawą historią zawodową i opowidzą z jak twardymi ścianami musieli się zderzać po drodze budowania własnego biznesu. Uczestnicy spotkania wyjdą z niego ze świadomością tego, jak ważne jest dobre przygotowanie i że to często nabyte wcześniej doświadczenie ratuje nas z kryzysowych sytuacji.

16:45 - 17:15

SCENA GŁÓWNA

10:15 - 11:15

SALA 3

Komunikacja interpersonalna czyli jak mówić by nas zrozumiano.

Relacje międzyludzkie są niezwykle ważnym procesem w życiu każdego człowieka, zarówno w życiu prywatnym , jak i zawodowym. Jakość kontaktów interpersonalnych wyznacza skuteczność życiowych dążeń, dlatego warto zainwestować w rozwój swoich zdolności komunikacyjnych, które usprawnią porozumiewanie się z drugim człowiekiem.

 

11:30 - 12:30

SALA 3

Zmierz się z Twoim wewnętrznym Sabotażystą.

Pomyśl …jak zmieniłoby się Twoje życie, gdybyś ze swojego słownika wyrzucił słowo problem i zastąpił je słowem wyzwanie? Nie ma gotowej recepty na swobodne opuszczenie „strefy komfortu”. Chcesz zmiany w swoim życiu? Obudź w sobie ciekawość i wyrusz w podróż ...w głąb siebie.

Podczas warsztatu odpowiemy na pytanie -Jak pracować z przekonaniami, nawykami i samooceną?

 

12:45 - 13:45

SALA 3

Pierwsze 30 dni w pracy- czyli jak sprzedawać produkty, usługi i SIEBIE

Dostałeś tę pracę – GRATULUJE! Jeżeli Ci się jednak wydaje, że w nowej pracy nie będziesz sprzedawcom to się mylisz. Na szkoleniu dowiesz się co i jak robić, by sprzedawać przede wszystkim siebie. Laborantka, księgowy, team leader, tłumacz, manager - wszyscy pracujemy dla dobra klientów - zewnętrznych i wewnętrznych. To oni nas „żywią” i to oni mogą nas „pozbawić pracy”. Im wcześniej to zrozumiesz, tym szybciej zwiększysz swoje szanse na sukces w nowym miejscu.

 

14:00 - 14:40

SALA 3

Profesjonalny warsztat handlowca czyli podstawa obsługi klienta.

Jakość obsługi klienta to bardzo ważna strategiczna kwestia, której dużo uwagi powinny poświęcać osoby odpowiedzialne za działania sprzedażowe w firmach.

Wyznaczając przy tym  poszczególne kwestie:

1. Zastanów się - gdybyś był klientem swojej firmy to czego byś oczekiwał?

2. Daj klientom pewność że, są  w dobrych rękach.

3. Doradzaj, nie wciskaj.

4. Spójrz na elementy niezwiązane bezpośrednio z produktem czy usługą.

14:55 - 15:35

SALA 3

Coaching - narzędzia coachingowe

W dziedzinie coachingu można zastosować metody i narzędzia wykorzystywane w warsztatach z kreatywności, umiejętności interpersonalnych, zarządzania a nawet innowatyki.

Skutecznym narzędziem używanym w procesie coachingu jest KOŁO ŻYCIA, które pomaga klientowi określić obszar życia, nad którym chciałby klient popracować.

KOŁO PRACY rysuje się według tej samej zasady, co koło życia. Klient zastanawia się, czego potrzebuje, żeby jego zadowolenie z pracy było większe.

Jednym z najpowszechniej używanych narzędzi do wyznaczania celu w projektach, w przedsięwzięciach i również coachingu jest formuła SMART.

15:50 - 16:30

SALA 3

Motywacja - Wizerunek

Coaching motywacyjny pomaga odnaleźć samego siebie w naszym złożonym, multidyscyplinarnym świecie. To szkoła życia, w której sam odkrywasz w sobie nauczyciela i ucznia. I uświadamiasz sobie, że ten proces będzie trwał do końca życia.

Uczestniczenie w tym procesie, pozwala klientowi zobaczyć sposób w jaki on i tylko on poznaje świat. W dalszej kolejności, następuje proces transferu wiedzy w umiejętnościach. A to powoduje zmianę. Zaczyna się ona od odpowiedzi na kluczowe pytania, których bardzo często ani my sami, ani nikt inny nie zadajemy sobie w życiu:

– Kim jestem?

– Czego chcę?

– Czego potrzebuję?

– Co czuję?

– Jaka jest moja misja?

Odpowiedzi otwierają drzwi do zmiany. Do siebie samego. Do motywacji ukierunkowanej na szczęście

10:15 - 11:45

SALA 4

Autoprezentacja oczami Analizy Transakcyjnej, czyli co nas blokuje, co nas motywuje?

Warsztat oparty na metodzie Analizy Transakcyjnej, która bardzo dynamicznie rozwija się na świecie i w Polsce. Pozwoli zrozumieć, co powoduje, że wychodzimy niezadowoleni z rozmów kwalifikacyjnych, egzaminów, czy innych sytuacji, w których podlegamy ocenie. Poszerzy wiedzę na temat tego, co nas motywuje do działania czy zmian. Uczestnicy przekonają się, jaką wagę mają konstruowane przez nich komunikaty i co leży u ich źródła. Co robić, aby autoprezentacja zbliżała do wyznaczonego celu?

 

12:00 - 13:30

SALA 4

Jak radzić sobie ze zmianami w życiu? Pokolenia a zmiany.

Zmiany to jedyna pewna rzecz w życiu – słyszymy takie hasło dosyć często, wydaje się nam to oczywiste, jesteśmy świadkami tego zjawiska w różnych skalach. A jednak, kiedy nas dotyczy, różnie reagujemy. Zarówno Ci, którzy przeprowadzają zmiany, jak i Ci, którzy im podlegają popełniają błędy, które później mają swoje konsekwencje. Podczas spotkania pokażę model zmiany, który bez względu na pokolenie, którego jesteśmy przedstawicielem, czy rolę, którą pełnimy, można konstruktywnie i z korzyścią wykorzystać w życiu, zarówno prywatnym, jak i zawodowym.

 

13:45 - 15:15

SALA 4

Moje miejsce w zespole – jak znaleźć „wspólny język” z innymi?

Jesteśmy społeczeństwem o coraz wyższym poziomie wykształcenia. Teoretycznie, powinniśmy zatem dobrze radzić sobie z sytuacjami nowymi czy trudnymi dla nas, do jakich niewątpliwie należy rozpoczęcie pracy, wejście do nowego zespołu współpracowników. Z mojego 20 – letniego doświadczenia trenerskiego wynika jednak, że nowy pracownik, niezależnie od wieku, przeżywa pewien poziom stresu związany z tym doświadczeniem. Jak można sobie w tym pomóc? Co zrobić, aby szybciej/ skuteczniej porozumiewać się z innymi i dobrze poczuć się w zespole? W trakcie warsztatu przetestujemy narzędzia pomagające w takim wyzwaniu.

 

10:15 - 11:45

SALA 5

Egzystencja Pełna Znaczenia - jak tworzyć relacje pomiędzy życiem zawodowym, osobistym i społecznym.

Program opracowany jest na podstawie "The Meaningful Existence Model" Davida Gordona

Istotą programu jest wsparcie młodych ludzi wchodzących na rynek pracy. Pomaga w uzyskaniu odpowiedzi na następujące zagadnienia: 

Jak odkryć sens swojego życia? Uzyskać  znaczenie - "coś" znaczyć w świecie. .

Model MEM pomaga przywrócić nam bezpośredni kontakt z tymi elementami nas, które mają sens, mają znaczenie. Model pomaga dokonywać wyborów będących w harmonii z tym, kim jesteś, i z tym, co masz do zaoferowania światu.

 

12:00 - 13:30

SALA 5

Trzy kroki do wymarzonej pracy

Szkolenie, które ma na celu przygotowanie studenta do poszukiwania pracy, przygotowania dokumentów aplikacyjnych oraz umiejętnego zaprezentowania się w trakcie rozmowy rekrutacyjnej. Na szkoleniu dowiemy się czego oczekują obecnie pracodawcy od kandydatów do pracy? W jaki sposób zbudować swój pozytywny wizerunek na rynku pracy? Jak stworzyć odpowiednie CV. Dlaczego list motywacyjny jest ważny? W jaki sposób przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej, jakie są jej etapy, w jaki sposób najlepiej się zaprezentować? Jak zaplanować dalsze etapy drogi zawodowej.

 

13:45 - 14:45

SALA 5

FRIS® jako innowacyjne narzędzie do budowania efektywnych zespołów i zarządzania talentami pracownik

Firma to ludzie, którzy ją tworzą. Czynnikiem sukcesu pracy zespołowej staje się dziś zarządzanie różnorodnością, rozwój potencjału pracowników oraz skuteczna komunikacja między nimi. FRIS® wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom pokazując, jak budować efektywne zespoły i rekrutować do nich właściwych pracowników, dbając jednocześnie o rozwój ich naturalnych talentów i predyspozycji zawodowych. Sprawdź, w jaki sposób.

15:00 - 16:00

SALA 5

Co odróżnia lidera od eksperta, czyli do czego przydają się kompetencje miękkie na rynku pracy?

Szukasz pracy? Masz aspiracje do bycia liderem w zespole lub do zarządzania zespołem? Dzisiaj w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym, potrzebne są nie tylko zespoły silne merytorycznie, ale również elastyczne i szybko reagujące na zmiany. Dowiedz się, jakie wyzwania stawia to przed liderami i które kompetencje miękkie są nieodzowne, aby skutecznie tym wyzwaniom sprostać.

 

10:15 - 11:00

SALA 6

Jak gadać, żeby się dogadać – sztuka efektywnej komunikacji

Warsztat bazuje na najnowszych badaniach z obszaru kognitywistyki i psychologii poznawczej, czyli tego jak działa nasz mózg, ale wszystko będzie podane w sposób pozwalający zastosować treści, ponieważ w efektywnej komunikacji najistotniejszy jest jej aspekt praktyczny. Zero teoretyzowania, czysta praktyka. Efektywna komunikacja ułatwia życie, tak zawodowe, jak i prywatne, pozwala realizować swoje cele w pracy, odczuwać przyjemność w realizacji zadań, być członkiem dobrze działającego zespołu.

11:15 - 12:00

SALA 6

Jak zadbać o produktywność w pracy, czyli satysfakcja i wyniki w pracy

Zakładając, że w pracy spędzamy 1/3 część doby, warto ten czas spędzać mądrze. Szkoda życia na czekanie na piątek, piąteczek, piątunio – jeżeli tak będziemy postrzegać pracę, to przyjdzie nam żyć 2/7 życia, Podczas warsztatu przedstawię dobre praktyki z polskich firm, narzędzia, które pomogą znaleźć odpowiedź na pytanie – JAK znaleźć i utrzymać satysfakcję z pracy. Warto zastanowić się jak tworzyć przestrzeń, która sprzyja produktywności (i nie mówię tutaj o piłkarzykach ;) ). Satysfakcja i zadowolenie z pracy po prostu się opłaca (i można to zauważyć na koncie).

12:15 - 13:00

SALA 6

Dopasowanie stanowiskowe – co to jest i jak to zrobić?

Niedopasowanie stanowiskowe – obsadzenie stanowisk, osobami, których predyspozycje, zasoby i umiejętności są nieadekwatne do oczekiwań w danym miejscu. Co może zrobić potencjalny pracownik, kandydat do pracy, żeby zadbać o zwiększenie dopasowania, które przyniesie mu więcej korzyści? Co może zrobić pracodawca, żeby nie tracić pieniędzy z tytułu błędnych decyzji? Na te i wiele innych pytań dotyczących dopasowania stanowiskowego znajdziesz odpowiedz podczas warsztatu. Chcesz mądrze planować swoją własną karierę? Ten warsztat jest dla Ciebie.

 

13:15 - 14:00

SALA 6

Jak skutecznie doprowadzać sprawy do końca? Słów kilka o realizacji projektów

Wszyscy mamy marzenia, ale tylko niektórzy faktycznie je realizują. Zabiorę Cię w podróż po planowaniu, ustalaniu celów i realizacji swoich marzeń. Dowiesz się, jak ustalać priorytety, jak planować zadania i jak nimi zarządzać w czasie. Poznasz podstawy budżetowania i zarządzania projektami. A to wszystko przez pryzmat dwumiesięcznej wyprawy po Azji Południowo-Wschodniej, którą zrealizowałam 2 lata temu.

 

14:15 - 15:00

SALA 6

Pracuj mądrze, a nie dużo – jak efektywnie zorganizować czas pracy?

Zdarzyła Ci się kiedyś taka sytuacja, że jedni koledzy, ludzie z zespołu, w którym działasz pracują ze spokojem i uporządkowaniem, podczas gdy inni „biegają z taczkami”, których nawet nie zdążyli załadować i wciąż są w niedoczasie. A może ty właśnie jesteś taką osobą? Piętrzą Ci się terminy i następuje paraliż zadaniowy – dochodzisz do ściany, kiedy już doba nie chce być dłuższa, a długotrwałe „taczkowanie” doprowadziło Cię do wyczerpania? Na warsztacie dowiesz się jak pracować mądrze, jak delegować zadania, jak zwiększać efektywność swoich działań, aby mieć wyniki w pracy/szkole i czas na przyjemności po pracy.

15:15 - 16:15

SALA 6

Zostań trenerem biznesu

Wyobraź sobie chirurga bez skalpela albo malarza bez pędzla. My nie wyobrażamy sobie trenera bez profesjonalnego warsztatu. Szkolenie ludzi dorosłych element procesu zwanego Lifelong Learning Programme.

Uczestnicząc w warsztacie dowiesz się czym jest nurt Evidence Based Treaing, poznasz specyfikę pracy trenera w korporacji jak i poza nią, będziesz mógł określić swoją ścieżkę rozwoju w zawodzie trenera biznesu, poznasz podstawowe narzędzia pracy trenera, doświadczysz czym jest budowanie postaw w procesie edukacyjnym.

 

16:30 - 17:30

SALA 6

Baza na Marsie

Agencja kosmiczna postanowiła wybudować na Marsie pierwszą bazę kosmiczną. Przedsięwzięcie to realizowane będzie za pomocą szeregu projektów. Wyzwanie polega na tym, że pierwszy projekt ze względu na presję rządu realizowany jest ad hoc, bez planu. Zespół ma w ten sposób szansę doświadczyć korzyści z poprawnego zaplanowania.

Gra ma charakter eksperymentu, którego zadaniem jest uświadomienie uczestnikom wartości posiadania planu i wpływu na efektywność prowadzenia prac projektowych.

 

10:15 - 11:45

SALA 7

Zarządzanie i planowanie kariery zawodowej - Jak osiągnąć sukces na rynku pracy?

Każdy z nas potrzebuje źródła utrzymania i spełnienia. Może mamy w głowie wizję wymarzonej pracy, ale jakie kroki podjąć, aby zacząć się do niej zbliżać? Trudno liczyć na to, że stanowisko, którego pragniemy, spadnie nam z nieba. Lepiej wyposażyć się w zestaw użytecznej wiedzy, narzędzi i umiejętności, które rozwieją tajemnice działania rynku pracy i pomogą nam znaleźć na nim swoje miejsce. Ponadto, istnieją pewne metody, które długoterminowo zapewnią nam prawie każdą pracę. Czy to możliwe? Sprawdź sam na tym szkoleniu.

12:00 - 13:30

SALA 7

Mity i fakty na temat własnej firmy - Z czym wiąże się bycie przedsiębiorcą?

Każdy kiedyś myślał o założeniu własnego biznesu, więc teoretycznie byłoby to szkolenie dla każdego. W praktyce jest to spotkanie dla ludzi, którzy podchodzą do tego poważnie. Wbrew pozorom nie będziemy mówić o bajkach w postaci wolności, niezależności i byciu własnym szefem, a o kłującej prawdzie w oczy z jaką spotykają się przedsiębiorcy w pierwszych latach prowadzenia firmy. Będzie trochę pesymistycznie... ale jeśli to przetrwasz to znaczy, że jesteś gotowy.

 

13:45 - 14:30

SALA 7

Jak sprzedać się na rozmowie kwalifikacyjnej

Jak się sprzedać na rozmowie kwalifikacyjnej, czyli jak:

- zostać zauważonym przez rekrutera

- dostać się na rozmowę kwalifikacyjną

- zrobić dobre wrażenie

- skutecznie zaprezentować swoją wartość

- nie spalić mostów

 

Strefy

Strefa szybkich rekrutacji

To miejsce, w którym już tylko Twoje umiejętności dzielą Cię od wymarzonej pracy. Sprawdź listę pracodawców, znajdź interesującą Cię firmę i umów się na Szybką Rekrutację!

Strefa ofert pracy

Odwiedź naszą ściankę z najświeższymi ofertami pracy i zobacz, jakie wymagania mają pracodawcy.

Strefa konsultingu CV

Nasi doradcy zawodowi podpowiedzą Ci, co poprawić w Twoim CV, by było idealne. W tym miejscu zrobisz sobie również profesjonalne zdjęcie.

Strefa ksero

Skończyły Ci się CV? Nie szkodzi. U nas zupełnie za darmo wydrukujesz swoje dokumenty aplikacyjne.

Strefa relaksu

Zmęczyłeś się przemierzając labirynt stoisk? Odpocznij przy kawie i dźwiękach muzyki, by odzyskać siły przed polowaniem na najlepsze oferty :)

Kiedy i gdzie?

21 listopada 10:00 - 18:00

Poznań MTP, Pawilon 15 , ul. Głogowska 14

Dojazd

Linie 5, 6, 8, 10, 11, 18 - przystanek "Dworzec Zachodni"

Szukaj połączeń

Pokaż znajomym, jak się szuka pracy i wygraj nagrody!

Dołącz do wydarzenia Udostępnij

Weź udział w targach pracy Career EXPO

Error message here!

Ukryj Error message here!

Zapomniałeś hasła?

Zapomniałeś hasła? Podaj twój adres e-mail, a wyślemy Ci na niego informacje dotyczące resetowania hasła.

Error message here!

Back to log-in

Close